Show simple item record

Relationship of basic schools of arts and public in region of Nymburk
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorVodičková, Daniela
dc.date.accessioned2017-05-26T08:46:17Z
dc.date.available2017-05-26T08:46:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61638
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá zmapováním vztahů základních uměleckých škol s veřejností v nymburském regionu, hledáním nástrojů a prostředků, které školy používají v největším zastoupení při své propagaci a komunikaci s veřejností. Teoretická část se zabývá tématem komunikace školy s veřejností, strategickým plánováním, konkrétními prostředky PR, cílovou skupinou PR pro školy. Výzkumná část práce je zaměřena na tři základní umělecké školy působící v nymburském regionu: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk, ZUŠ Poděbrady a hledá odpovědi na otázky, jaké nástroje a prostředky pro propagaci a zajištění kvalitních vztahů s veřejností školy nejvíce používají a kde mají školy rezervy. Součástí práce jsou tabulky a grafy demonstrující výsledky provedeného výzkumného šetření.cs_CZ
dc.description.abstractThe final version of bachelor's thesis is about mapping relationship between art schools and public in region of Nymburk. It is also focused on finding tools and resources , which art schools use in its propagation and in communication with the public. Theoretical part deals with communication with public topic, strategic planning, specific resources PR and target group PR for schools. Research part of the thesis is focused on three art schools that operate in the region of Nymburk: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk and ZUŠ Poděbrady. This part is looking for following answers: what tools and resources for propagation and ensuring quality relaitonships do the schools use and what reserves schools actually have. The thesis also contains tables and graphs that show results of the research part.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectprostředkycs_CZ
dc.subjectnástrojecs_CZ
dc.subjectzákladní umělecká školacs_CZ
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.subjectresoursesen_US
dc.subjectthe basic school of artsen_US
dc.titleVztah základních uměleckých škol a veřejnosti v regionu Nymburkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-30
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148149
dc.title.translatedRelationship of basic schools of arts and public in region of Nymburken_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001779578
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá zmapováním vztahů základních uměleckých škol s veřejností v nymburském regionu, hledáním nástrojů a prostředků, které školy používají v největším zastoupení při své propagaci a komunikaci s veřejností. Teoretická část se zabývá tématem komunikace školy s veřejností, strategickým plánováním, konkrétními prostředky PR, cílovou skupinou PR pro školy. Výzkumná část práce je zaměřena na tři základní umělecké školy působící v nymburském regionu: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk, ZUŠ Poděbrady a hledá odpovědi na otázky, jaké nástroje a prostředky pro propagaci a zajištění kvalitních vztahů s veřejností školy nejvíce používají a kde mají školy rezervy. Součástí práce jsou tabulky a grafy demonstrující výsledky provedeného výzkumného šetření.cs_CZ
uk.abstract.enThe final version of bachelor's thesis is about mapping relationship between art schools and public in region of Nymburk. It is also focused on finding tools and resources , which art schools use in its propagation and in communication with the public. Theoretical part deals with communication with public topic, strategic planning, specific resources PR and target group PR for schools. Research part of the thesis is focused on three art schools that operate in the region of Nymburk: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk and ZUŠ Poděbrady. This part is looking for following answers: what tools and resources for propagation and ensuring quality relaitonships do the schools use and what reserves schools actually have. The thesis also contains tables and graphs that show results of the research part.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV