Vztah základních uměleckých škol a veřejnosti v regionu Nymburk
Relationship of basic schools of arts and public in region of Nymburk
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61638Identifikátory
SIS: 148149
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tureckiová, Michaela
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
30. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
public relations, marketing, marketingový mix, komunikace, propagace, konkurence, prostředky, nástroje, základní umělecká školaKlíčová slova (anglicky)
public relations, marketing, marketing mix, communication, promotion, competition, tools, resourses, the basic school of artsZávěrečná bakalářská práce se zabývá zmapováním vztahů základních uměleckých škol s veřejností v nymburském regionu, hledáním nástrojů a prostředků, které školy používají v největším zastoupení při své propagaci a komunikaci s veřejností. Teoretická část se zabývá tématem komunikace školy s veřejností, strategickým plánováním, konkrétními prostředky PR, cílovou skupinou PR pro školy. Výzkumná část práce je zaměřena na tři základní umělecké školy působící v nymburském regionu: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk, ZUŠ Poděbrady a hledá odpovědi na otázky, jaké nástroje a prostředky pro propagaci a zajištění kvalitních vztahů s veřejností školy nejvíce používají a kde mají školy rezervy. Součástí práce jsou tabulky a grafy demonstrující výsledky provedeného výzkumného šetření.
The final version of bachelor's thesis is about mapping relationship between art schools and public in region of Nymburk. It is also focused on finding tools and resources , which art schools use in its propagation and in communication with the public. Theoretical part deals with communication with public topic, strategic planning, specific resources PR and target group PR for schools. Research part of the thesis is focused on three art schools that operate in the region of Nymburk: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk and ZUŠ Poděbrady. This part is looking for following answers: what tools and resources for propagation and ensuring quality relaitonships do the schools use and what reserves schools actually have. The thesis also contains tables and graphs that show results of the research part.