Show simple item record

Satisfaction Members of CZ Golf Club with Services of Golf Resort Písek Center
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorCibulka, Karel
dc.date.accessioned2017-05-18T17:03:35Z
dc.date.available2017-05-18T17:03:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61535
dc.description.abstract6 ABSTRACT Title: Satisfaction Members of CZ Golf Club with Services of Golf Resort Písek Centre Objectives: This thesis explores the extent of satisfaction members of Golf Resort Písek Centre with provided services. The extent of satisfaction was determined by an opinion poll where the members evaluated the perceived quality of services and the quality of services which they would expect at an "excellent" golf resort. Questionnaire was compiled according to a research which considered the most significant elements that should be implicit for each golf resort. The acquired findings allowed assessing the quality of services at Golf Resort Písek Centre. Given the assessment some recommendations are suggested, which should increase the quality of services at the resort and consequently the higher satisfaction of its members. Methods: The survey of the quality of services was performed using the designed questionnaire, which was inspired by SERVQUAL method. Therefore, it compares the quality of the services at an "excellent" golf resort with perceived quality of services at Golf Resort Písek Centre. The created questionnaire was designed according to the analysis of an opinion poll, where the importance of particular features was determined. The most important features were used in the main questionnaire which...en_US
dc.description.abstract5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectgolfový resortcs_CZ
dc.subjectSport servicesen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectgolf resorten_US
dc.titleSpokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písekcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId111252
dc.title.translatedSatisfaction Members of CZ Golf Club with Services of Golf Resort Písek Centeren_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001586489
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...cs_CZ
uk.abstract.en6 ABSTRACT Title: Satisfaction Members of CZ Golf Club with Services of Golf Resort Písek Centre Objectives: This thesis explores the extent of satisfaction members of Golf Resort Písek Centre with provided services. The extent of satisfaction was determined by an opinion poll where the members evaluated the perceived quality of services and the quality of services which they would expect at an "excellent" golf resort. Questionnaire was compiled according to a research which considered the most significant elements that should be implicit for each golf resort. The acquired findings allowed assessing the quality of services at Golf Resort Písek Centre. Given the assessment some recommendations are suggested, which should increase the quality of services at the resort and consequently the higher satisfaction of its members. Methods: The survey of the quality of services was performed using the designed questionnaire, which was inspired by SERVQUAL method. Therefore, it compares the quality of the services at an "excellent" golf resort with perceived quality of services at Golf Resort Písek Centre. The created questionnaire was designed according to the analysis of an opinion poll, where the importance of particular features was determined. The most important features were used in the main questionnaire which...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015864890106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV