Show simple item record

Analysis of custumer satisfaction in the leisure center
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorJeřábek, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-18T17:01:04Z
dc.date.available2017-05-18T17:01:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61521
dc.description.abstractTitle: Analysis of customer satisfaction in the leisure center. Objectives: This thesis is focused on leisure center Offpark. The main goal of this thesis is to find out satisfaction or dissatisfaction with the service in the leisure center. Offpark offer for its customer leisure activities - services which the thesis analyze and improve their individual aspects. The thesis compares the expected and the real value of individual aspects. This comparison will help deduce possible changes to improve the quality of services by major deficiency. The supporting aim is analyzing the thoughts and opinions of staff and a comparison with the ideas and opinions of real visitors. This comparison should discover distinction in opinions and views of visitors and instructors. The resulting differences in these two groups showed differences in understanding of the situation made by the visitors and the instructors, which was in some cases fundamental distinction. Method: A survey of service quality was investigated by using Servqual questionnaire, which was distributed by e-mail address database of visitors leisure center Offpark. The research was carried out at the end of season 2012, when the research was presented to visitors as a tool to improve the quality of service to the next year. The basic idea of this...en_US
dc.description.abstractNázev: Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na volnočasové centrum Offpark. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou ve volnočasovém centru. Offpark nabízí pro své návštěvníky volnočasové aktivity - služby, které si práce klade za cíl zanalyzovat a zlepšit jejich jednotlivé aspekty. Diplomová práce porovná očekávanou a reálnou hodnotu jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Jako podpůrný cíl je zanalyzování myšlenek a názorů zaměstnanců a porovnání s myšlenkami a názory reálných návštěvníků. Cílem této komparace bylo objevit rozdíly v názorech návštěvníků a názorech zaměstnanců. Vzniklé rozdíly těchto dvou skupin ukážou rozdílnost v chápání situace ze strany návštěvníka a instruktora, což je v některých případech zásadní rozdíl. Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí Servqual dotazníku, který byl distribuován skrze emailovou databázi návštěvníků volnočasového centra Offpark. Výzkum byl proveden na konci sezony 2012, kdy byl výzkum prezentován jako pomůcka ke zlepšení kvality služeb do období dalšího. Základní myšlenka tohoto dotazníku spočívá v ohodnocení očekávané (ideální) a reálné kvalitě služby. Druhou...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectvolnočasové centrumcs_CZ
dc.subjectaktivitacs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectServqual dotazníkcs_CZ
dc.subjectLeisure centeren_US
dc.subjectactivityen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectServqual questionnaireen_US
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centrucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId125087
dc.title.translatedAnalysis of custumer satisfaction in the leisure centeren_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph001587904
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na volnočasové centrum Offpark. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou ve volnočasovém centru. Offpark nabízí pro své návštěvníky volnočasové aktivity - služby, které si práce klade za cíl zanalyzovat a zlepšit jejich jednotlivé aspekty. Diplomová práce porovná očekávanou a reálnou hodnotu jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Jako podpůrný cíl je zanalyzování myšlenek a názorů zaměstnanců a porovnání s myšlenkami a názory reálných návštěvníků. Cílem této komparace bylo objevit rozdíly v názorech návštěvníků a názorech zaměstnanců. Vzniklé rozdíly těchto dvou skupin ukážou rozdílnost v chápání situace ze strany návštěvníka a instruktora, což je v některých případech zásadní rozdíl. Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí Servqual dotazníku, který byl distribuován skrze emailovou databázi návštěvníků volnočasového centra Offpark. Výzkum byl proveden na konci sezony 2012, kdy byl výzkum prezentován jako pomůcka ke zlepšení kvality služeb do období dalšího. Základní myšlenka tohoto dotazníku spočívá v ohodnocení očekávané (ideální) a reálné kvalitě služby. Druhou...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of customer satisfaction in the leisure center. Objectives: This thesis is focused on leisure center Offpark. The main goal of this thesis is to find out satisfaction or dissatisfaction with the service in the leisure center. Offpark offer for its customer leisure activities - services which the thesis analyze and improve their individual aspects. The thesis compares the expected and the real value of individual aspects. This comparison will help deduce possible changes to improve the quality of services by major deficiency. The supporting aim is analyzing the thoughts and opinions of staff and a comparison with the ideas and opinions of real visitors. This comparison should discover distinction in opinions and views of visitors and instructors. The resulting differences in these two groups showed differences in understanding of the situation made by the visitors and the instructors, which was in some cases fundamental distinction. Method: A survey of service quality was investigated by using Servqual questionnaire, which was distributed by e-mail address database of visitors leisure center Offpark. The research was carried out at the end of season 2012, when the research was presented to visitors as a tool to improve the quality of service to the next year. The basic idea of this...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV