Zobrazit minimální záznam

Communication strategy of the soccer club SK Slavia Praha and proposals of its improvement
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHladík, Martin
dc.date.accessioned2017-05-18T15:39:16Z
dc.date.available2017-05-18T15:39:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61064
dc.description.abstractCOMMUNICATION STRATEGY OF THE SOCCER CLUB SK SLAVIA PRAHA AND PROPOSALS OF ITS IMPROVEMENT Objectives: The objective of this research is the establishment of communication strategies of an organization SK Slavia Praha Football Club for the upcoming season. This project will be completed based on the analysis of the club's current communication mix as well as current communication distribution channels with the club's fan base. Methods: For the research various methods were used such as the case study, the analysis of the documents, the interviews and the SWOT analysis. The case study was applied during the research of the current club's communication strategy with its fan base, the analysis of the documents for the evaluation of the club's communication mix, the SWOT analysis for the evaluation of the communication mix and interviews for obtaining the essential information from the individuals involved. Results: A new project of the club's communication strategy was established, which includes the improved communication mix of the club, the communication strategy project with the most important fans' organizations as well as a communication strategy project with the club's youth. Keywords: sports marketing, communication strategy, communication mix, soccer, fansen_US
dc.description.abstractKOMUNIKAČNÍ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU SK SLAVIA PRAHA A NÁVRHY NA JEJÍ ZLEPŠENÍ Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit projekt komunikační strategie klubu SK Slavia Praha se svými fanoušky pro novou sezónu. Tento projekt bude vytvořen na základě analýzy a zhodnocení současného komunikačního mixu fotbalového klubu SK Slavia Praha a současné komunikace klubu se svými fanoušky. Metody: V práci byly použity metody případové studie, analýzy dokumentů, interview a SWOT analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při výzkumu současné komunikační strategie klubu s fanoušky, analýza dokumentů pro analýzu komunikačního mixu klubu, SWOT analýza pro zhodnocení komunikačního mixu klubu a interview pro získání potřebných informací od zainteresovaných osob. Výsledky: Byl vytvořen projekt nové komunikační strategie klubu, jehož součástí je zdokonalený komunikační mix klubu, projekt komunikační strategie klubu s nejdůležitějšími fanouškovskými organizacemi a projekt komunikační strategie klubu s mládeží. Klíčová slova: marketing sportu, komunikační strategie, komunikační mix, fotbal, fanoušcics_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing sportu,komunikační strategie,komunikační mix,fotbal,fanoušcics_CZ
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectsocceren_US
dc.subjectfansen_US
dc.titleKomunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId124498
dc.title.translatedCommunication strategy of the soccer club SK Slavia Praha and proposals of its improvementen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph001587918
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csKOMUNIKAČNÍ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU SK SLAVIA PRAHA A NÁVRHY NA JEJÍ ZLEPŠENÍ Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit projekt komunikační strategie klubu SK Slavia Praha se svými fanoušky pro novou sezónu. Tento projekt bude vytvořen na základě analýzy a zhodnocení současného komunikačního mixu fotbalového klubu SK Slavia Praha a současné komunikace klubu se svými fanoušky. Metody: V práci byly použity metody případové studie, analýzy dokumentů, interview a SWOT analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při výzkumu současné komunikační strategie klubu s fanoušky, analýza dokumentů pro analýzu komunikačního mixu klubu, SWOT analýza pro zhodnocení komunikačního mixu klubu a interview pro získání potřebných informací od zainteresovaných osob. Výsledky: Byl vytvořen projekt nové komunikační strategie klubu, jehož součástí je zdokonalený komunikační mix klubu, projekt komunikační strategie klubu s nejdůležitějšími fanouškovskými organizacemi a projekt komunikační strategie klubu s mládeží. Klíčová slova: marketing sportu, komunikační strategie, komunikační mix, fotbal, fanoušcics_CZ
uk.abstract.enCOMMUNICATION STRATEGY OF THE SOCCER CLUB SK SLAVIA PRAHA AND PROPOSALS OF ITS IMPROVEMENT Objectives: The objective of this research is the establishment of communication strategies of an organization SK Slavia Praha Football Club for the upcoming season. This project will be completed based on the analysis of the club's current communication mix as well as current communication distribution channels with the club's fan base. Methods: For the research various methods were used such as the case study, the analysis of the documents, the interviews and the SWOT analysis. The case study was applied during the research of the current club's communication strategy with its fan base, the analysis of the documents for the evaluation of the club's communication mix, the SWOT analysis for the evaluation of the communication mix and interviews for obtaining the essential information from the individuals involved. Results: A new project of the club's communication strategy was established, which includes the improved communication mix of the club, the communication strategy project with the most important fans' organizations as well as a communication strategy project with the club's youth. Keywords: sports marketing, communication strategy, communication mix, soccer, fansen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015879180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV