Show simple item record

Teaching school-age chidren a breaststroke swimming style with an usage of dolphin wave
dc.contributor.advisorJurák, Daniel
dc.creatorKrejsová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-18T14:28:09Z
dc.date.available2017-05-18T14:28:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60674
dc.description.abstractTopic:Teaching school-age chidren a breaststroke swimming style with an usage of dolphin wave. Goals:The goal of the thesis is to teach young children (6-9 years old) breaststroke swimming style by usage a dolphin wave. Methods:The thesis is mainly descriptive multi-case study. We used standardized and even non- standardized methods. The teaching method had been applied to a group of six children (6-9 years old) and analyzed by the diploma thesis author after its application. In the same time we teach another group of six children by standard breatststroke didactics method, so we were able to compare both methods. Results:The application of dolphin wave method into didactic of breaststroke swimming style has advantages and even disadvantages. The advantage is mainly freedom of movement, so children can use their creativity and sence to find the optimal movement. On the other hand the freedom is also disadvantage, since it can cause a little chaos at the beginning of the training. The successfulness of both methods was same. In both groups four children learnt the breaststroke and two did not. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractNázev: Výuka plaveckého způsobu prsa u dětí mladšího školního věku s využitím delfínové vlny Cíle:Cílem práce je realizace výuky plavecké techniky prsa u dětí mladšího školního věku s využitím delfínové vlny. Praktickým cílem práce je aplikovat a zkoumat vliv dvou metod dle Čechovské a Milera (2008) a dle Becka a kol. (2009). Metody: Práce je především deskriptivní. Jedná se o mnohopřípadovou studii. V naší práci jsme použili metody jak standardizované, tak nestandardizované. Výukové metody byly aplikovány na skupinu dětí od šesti do devíti let. Tyto metody byly po aplikaci kvalitativně analyzovány autorem diplomové práce. Výsledky:Aplikace delfínové vlny do didaktické řady pro plavecký způsob prsa má své výhody i nevýhody. Jako pozitivní lze určitě považovat velkou míru volnosti dětí a jejich kreativitu pro hledání optimálního provedení pohybu. Negativní, mírný chaos při vyučování, který byl způsoben zmíněnou volností dětí. Tato metoda byla úspěšnější než druhá aplikovaná metoda dle Čechovské a kol. (2008), především v osvojení klíčových dovedností plaveckého způsobu prsa. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectplavecký způsob prsacs_CZ
dc.subjectplavecká výukacs_CZ
dc.subjectdelfínová vlnacs_CZ
dc.subjectmladší školní věkcs_CZ
dc.subjectbreaststroke swimming styleen_US
dc.subjectswimming lessonsen_US
dc.subjectdolphin waveen_US
dc.subjectyounger school-ageen_US
dc.titleVýuka plaveckého způsobu prsa u dětí mladšího školního věku s využitím delfínové vlnycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-16
dc.description.departmentPlavecké sportycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId120828
dc.title.translatedTeaching school-age chidren a breaststroke swimming style with an usage of dolphin waveen_US
dc.contributor.refereeČechovská, Irena
dc.identifier.aleph001676377
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Plavecké sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Výuka plaveckého způsobu prsa u dětí mladšího školního věku s využitím delfínové vlny Cíle:Cílem práce je realizace výuky plavecké techniky prsa u dětí mladšího školního věku s využitím delfínové vlny. Praktickým cílem práce je aplikovat a zkoumat vliv dvou metod dle Čechovské a Milera (2008) a dle Becka a kol. (2009). Metody: Práce je především deskriptivní. Jedná se o mnohopřípadovou studii. V naší práci jsme použili metody jak standardizované, tak nestandardizované. Výukové metody byly aplikovány na skupinu dětí od šesti do devíti let. Tyto metody byly po aplikaci kvalitativně analyzovány autorem diplomové práce. Výsledky:Aplikace delfínové vlny do didaktické řady pro plavecký způsob prsa má své výhody i nevýhody. Jako pozitivní lze určitě považovat velkou míru volnosti dětí a jejich kreativitu pro hledání optimálního provedení pohybu. Negativní, mírný chaos při vyučování, který byl způsoben zmíněnou volností dětí. Tato metoda byla úspěšnější než druhá aplikovaná metoda dle Čechovské a kol. (2008), především v osvojení klíčových dovedností plaveckého způsobu prsa. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTopic:Teaching school-age chidren a breaststroke swimming style with an usage of dolphin wave. Goals:The goal of the thesis is to teach young children (6-9 years old) breaststroke swimming style by usage a dolphin wave. Methods:The thesis is mainly descriptive multi-case study. We used standardized and even non- standardized methods. The teaching method had been applied to a group of six children (6-9 years old) and analyzed by the diploma thesis author after its application. In the same time we teach another group of six children by standard breatststroke didactics method, so we were able to compare both methods. Results:The application of dolphin wave method into didactic of breaststroke swimming style has advantages and even disadvantages. The advantage is mainly freedom of movement, so children can use their creativity and sence to find the optimal movement. On the other hand the freedom is also disadvantage, since it can cause a little chaos at the beginning of the training. The successfulness of both methods was same. In both groups four children learnt the breaststroke and two did not. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Plavecké sportycs_CZ
dc.identifier.lisID990016763770106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV