Zobrazit minimální záznam

Teacher's view on education
dc.contributor.advisorJakubcová Hajdušková, Lucie
dc.creatorDrábová, Simona
dc.date.accessioned2021-03-26T00:08:10Z
dc.date.available2021-03-26T00:08:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60181
dc.description.abstractv češtině: Bakalářská práce má charakter kvalitativní akční průzkumné sondy. Cílem této práce je popsat specifickou podobu výuky výtvarné výchovy v domě dětí a mládeže a v základní škole. Srovnat tyto podoby výuky a popsat možnosti lektora výtvarné výchovy při vedení výtvarných kroužků a učitele výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Dále se práce zabývá různými aspekty učitelova pojetí výuky a tím, jak pojetí výuky ovlivňuje vyučování výtvarné výchovy v základní škole a v domě dětí a mládeže. Klíčová slova v češtině: Výtvarná výchova, výuka, pojetí výuky,výtvarné techniky, učitel, lektor, individuální přístup.cs_CZ
dc.description.abstractin English: Bachelor thesis has a qualitative action exploratory probe. The aim of this paper is to describe a specific form of art education in the house of children and youth in elementary school. Compare these forms of teaching and teacher describe the possibilities of art education in management circles and fine arts teacher at primary school. The thesis deals with various aspects of the teacher's approach to teaching and how the concept of learning affects teaching art education in elementary school and in the home of children and youth. Klíčová slova v angličtině: Keywords in English: Art, education, teaching concept, art techniques, teacher, lecturer, individual spinen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectArt educationen_US
dc.subjectextracurricular and curricular educationen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectteaching strategyen_US
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectmimoškolní a školní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectučitelovo pojetí výukycs_CZ
dc.titleUčitelovo pojetí výukycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-05
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId121675
dc.title.translatedTeacher's view on educationen_US
dc.contributor.refereeNovotná, Magdalena
dc.identifier.aleph001621850
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csv češtině: Bakalářská práce má charakter kvalitativní akční průzkumné sondy. Cílem této práce je popsat specifickou podobu výuky výtvarné výchovy v domě dětí a mládeže a v základní škole. Srovnat tyto podoby výuky a popsat možnosti lektora výtvarné výchovy při vedení výtvarných kroužků a učitele výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Dále se práce zabývá různými aspekty učitelova pojetí výuky a tím, jak pojetí výuky ovlivňuje vyučování výtvarné výchovy v základní škole a v domě dětí a mládeže. Klíčová slova v češtině: Výtvarná výchova, výuka, pojetí výuky,výtvarné techniky, učitel, lektor, individuální přístup.cs_CZ
uk.abstract.enin English: Bachelor thesis has a qualitative action exploratory probe. The aim of this paper is to describe a specific form of art education in the house of children and youth in elementary school. Compare these forms of teaching and teacher describe the possibilities of art education in management circles and fine arts teacher at primary school. The thesis deals with various aspects of the teacher's approach to teaching and how the concept of learning affects teaching art education in elementary school and in the home of children and youth. Klíčová slova v angličtině: Keywords in English: Art, education, teaching concept, art techniques, teacher, lecturer, individual spinen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantKucharská, Anna
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990016218500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV