Zobrazit minimální záznam

Culture of industrial, phoptpgraphy and child
dc.contributor.advisorŠmíd, Jan
dc.creatorBlažková, Františka
dc.date.accessioned2021-03-25T18:08:41Z
dc.date.available2021-03-25T18:08:41Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60155
dc.description.abstractk bakalářské práci Františka Blažková KULTURA INDUSTRIÁLU, FOTOGRAFIE A DÍTĚ červen 2013 V bakalářské práci je rozebráno téma industriální kultury se zaměřením na dvě hlavní oblasti - architektonickou a hudební scénu. Tyto dvě odvětví spolu nejlépe korespondují ve smyslu architektury jako předobrazu a hudby jako jeho zrcadlení. Tato práce mapuje dějiny industriální architektury a jejího provázání s dějinami hudby. Kromě vlastního výzkumu výše zmíněných fenoménů a jejich mapování v historii práce překládá také názor nezaujatého dětského diváka k tématu industriální architektury, který je nezbytný k doplnění celkového dojmu. Věk dětí byl vybrán z ohledem na postupné nabývání socio-kulturních znalostí věkem, tudíž neúplné či nulové znalosti tohoto tématu. Průzkum probíhal metodou dotazníku a samostatným výtvarným úkolem, založeným na reprodukcích vlastních fotografií, pořízených pro tuto práci.cs_CZ
dc.description.abstractfrom Bacheor thesis Františka Blažková THE INDUSTRIAL CULTURE, PHOTOGRAPHY AND CHILD červen 2013 In this bachelor thesis is thoroughly described a phenomenon of industrial culture with focus on two main fields: architecture and music scene. These two branches of the topic have the best correlation in the sense of architecture as a prototype and music as a mirrored image of architecture. This thesis is mapping the history if industrial architecture and its connection to history of industrial music. Besides the gathering of data concerning this phenomenon and coming to conclusions based on them this thesis also provides an unbiased opinion of the child observer, which is necessary to complete the image. The age of the children was picked according to their socio-cultural knowledge and none or partial knowledge of the topic of industrial architecture. The research was carried out as a questionnaire with attached creative task, based on the reproductions of the photographs taken especially for this thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectindustrialen_US
dc.subjectsubjectivityen_US
dc.subjectcultural reflectionen_US
dc.subjectvisual cultureen_US
dc.subjectprint makingen_US
dc.subjectcontrasten_US
dc.subjectsonden_US
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectindustrialcs_CZ
dc.subjectsubjektivitacs_CZ
dc.subjectkulturní reflexecs_CZ
dc.subjectvizuální kulturacs_CZ
dc.subjectgrafikacs_CZ
dc.subjectkontrastycs_CZ
dc.subjectsondacs_CZ
dc.titleKultura industrialu, fotografie a dítěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-09
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId128152
dc.title.translatedCulture of industrial, phoptpgraphy and childen_US
dc.contributor.refereeRaudenský, Martin
dc.identifier.aleph001622404
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Art Education Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Art Education Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csk bakalářské práci Františka Blažková KULTURA INDUSTRIÁLU, FOTOGRAFIE A DÍTĚ červen 2013 V bakalářské práci je rozebráno téma industriální kultury se zaměřením na dvě hlavní oblasti - architektonickou a hudební scénu. Tyto dvě odvětví spolu nejlépe korespondují ve smyslu architektury jako předobrazu a hudby jako jeho zrcadlení. Tato práce mapuje dějiny industriální architektury a jejího provázání s dějinami hudby. Kromě vlastního výzkumu výše zmíněných fenoménů a jejich mapování v historii práce překládá také názor nezaujatého dětského diváka k tématu industriální architektury, který je nezbytný k doplnění celkového dojmu. Věk dětí byl vybrán z ohledem na postupné nabývání socio-kulturních znalostí věkem, tudíž neúplné či nulové znalosti tohoto tématu. Průzkum probíhal metodou dotazníku a samostatným výtvarným úkolem, založeným na reprodukcích vlastních fotografií, pořízených pro tuto práci.cs_CZ
uk.abstract.enfrom Bacheor thesis Františka Blažková THE INDUSTRIAL CULTURE, PHOTOGRAPHY AND CHILD červen 2013 In this bachelor thesis is thoroughly described a phenomenon of industrial culture with focus on two main fields: architecture and music scene. These two branches of the topic have the best correlation in the sense of architecture as a prototype and music as a mirrored image of architecture. This thesis is mapping the history if industrial architecture and its connection to history of industrial music. Besides the gathering of data concerning this phenomenon and coming to conclusions based on them this thesis also provides an unbiased opinion of the child observer, which is necessary to complete the image. The age of the children was picked according to their socio-cultural knowledge and none or partial knowledge of the topic of industrial architecture. The research was carried out as a questionnaire with attached creative task, based on the reproductions of the photographs taken especially for this thesis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code4
dc.contributor.consultantArbanová, Linda
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN
dc.identifier.lisID990016224040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV