dc.contributor.advisor | Šmíd, Jan | |
dc.creator | Blažková, Františka | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T18:08:41Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T18:08:41Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/60155 | |
dc.description.abstract | k bakalářské práci Františka Blažková KULTURA INDUSTRIÁLU, FOTOGRAFIE A DÍTĚ červen 2013 V bakalářské práci je rozebráno téma industriální kultury se zaměřením na dvě hlavní oblasti - architektonickou a hudební scénu. Tyto dvě odvětví spolu nejlépe korespondují ve smyslu architektury jako předobrazu a hudby jako jeho zrcadlení. Tato práce mapuje dějiny industriální architektury a jejího provázání s dějinami hudby. Kromě vlastního výzkumu výše zmíněných fenoménů a jejich mapování v historii práce překládá také názor nezaujatého dětského diváka k tématu industriální architektury, který je nezbytný k doplnění celkového dojmu. Věk dětí byl vybrán z ohledem na postupné nabývání socio-kulturních znalostí věkem, tudíž neúplné či nulové znalosti tohoto tématu. Průzkum probíhal metodou dotazníku a samostatným výtvarným úkolem, založeným na reprodukcích vlastních fotografií, pořízených pro tuto práci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | from Bacheor thesis Františka Blažková THE INDUSTRIAL CULTURE, PHOTOGRAPHY AND CHILD červen 2013 In this bachelor thesis is thoroughly described a phenomenon of industrial culture with focus on two main fields: architecture and music scene. These two branches of the topic have the best correlation in the sense of architecture as a prototype and music as a mirrored image of architecture. This thesis is mapping the history if industrial architecture and its connection to history of industrial music. Besides the gathering of data concerning this phenomenon and coming to conclusions based on them this thesis also provides an unbiased opinion of the child observer, which is necessary to complete the image. The age of the children was picked according to their socio-cultural knowledge and none or partial knowledge of the topic of industrial architecture. The research was carried out as a questionnaire with attached creative task, based on the reproductions of the photographs taken especially for this thesis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | photography | en_US |
dc.subject | art education | en_US |
dc.subject | industrial | en_US |
dc.subject | subjectivity | en_US |
dc.subject | cultural reflection | en_US |
dc.subject | visual culture | en_US |
dc.subject | print making | en_US |
dc.subject | contrast | en_US |
dc.subject | sond | en_US |
dc.subject | fotografie | cs_CZ |
dc.subject | výtvarná výchova | cs_CZ |
dc.subject | industrial | cs_CZ |
dc.subject | subjektivita | cs_CZ |
dc.subject | kulturní reflexe | cs_CZ |
dc.subject | vizuální kultura | cs_CZ |
dc.subject | grafika | cs_CZ |
dc.subject | kontrasty | cs_CZ |
dc.subject | sonda | cs_CZ |
dc.title | Kultura industrialu, fotografie a dítě | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-09 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 128152 | |
dc.title.translated | Culture of industrial, phoptpgraphy and child | en_US |
dc.contributor.referee | Raudenský, Martin | |
dc.identifier.aleph | 001622404 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Art Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Art Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | k bakalářské práci Františka Blažková KULTURA INDUSTRIÁLU, FOTOGRAFIE A DÍTĚ červen 2013 V bakalářské práci je rozebráno téma industriální kultury se zaměřením na dvě hlavní oblasti - architektonickou a hudební scénu. Tyto dvě odvětví spolu nejlépe korespondují ve smyslu architektury jako předobrazu a hudby jako jeho zrcadlení. Tato práce mapuje dějiny industriální architektury a jejího provázání s dějinami hudby. Kromě vlastního výzkumu výše zmíněných fenoménů a jejich mapování v historii práce překládá také názor nezaujatého dětského diváka k tématu industriální architektury, který je nezbytný k doplnění celkového dojmu. Věk dětí byl vybrán z ohledem na postupné nabývání socio-kulturních znalostí věkem, tudíž neúplné či nulové znalosti tohoto tématu. Průzkum probíhal metodou dotazníku a samostatným výtvarným úkolem, založeným na reprodukcích vlastních fotografií, pořízených pro tuto práci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | from Bacheor thesis Františka Blažková THE INDUSTRIAL CULTURE, PHOTOGRAPHY AND CHILD červen 2013 In this bachelor thesis is thoroughly described a phenomenon of industrial culture with focus on two main fields: architecture and music scene. These two branches of the topic have the best correlation in the sense of architecture as a prototype and music as a mirrored image of architecture. This thesis is mapping the history if industrial architecture and its connection to history of industrial music. Besides the gathering of data concerning this phenomenon and coming to conclusions based on them this thesis also provides an unbiased opinion of the child observer, which is necessary to complete the image. The age of the children was picked according to their socio-cultural knowledge and none or partial knowledge of the topic of industrial architecture. The research was carried out as a questionnaire with attached creative task, based on the reproductions of the photographs taken especially for this thesis. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 4 | |
dc.contributor.consultant | Arbanová, Linda | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | N | |
dc.identifier.lisID | 990016224040106986 | |