Zobrazit minimální záznam

Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorKozúbková, Klára
dc.date.accessioned2017-05-18T12:49:56Z
dc.date.available2017-05-18T12:49:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60144
dc.description.abstractThesis Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic focuses on the interpretation of retromarketing, its current use on an example of Czech companies'campaigns (Kofola, Misa, Botas and others), the reason for Czech companies' inclination to this form of marketing communication and the psychological and sociocultural aspects of contemporary Czech society. Retromarketing is used by companies rather intuitively and currently does not have a strong theoretical basis. Aim of the thesis is to 1) interpret and clarify the concept of retromarketing and 2) to determine why is the retromarketing as a form of marketing communication utilized more and more by Czech companies and analyze examples of specific campaigns to show how is this form of marketing applied. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on clarifying the concept, its integration into the wider context of marketing communications and psychological and sociocultural aspects of retromarketing. One chapter of the theoretical interpretation is then given to the interpretation and understanding of nostalgia as one of the key elements of retromarketing. In the practical part are analyzed selected examples of the...en_US
dc.description.abstractPráce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, Míša, Botas a dalších), důvod příklonu českých firem k této formě marketingové komunikace a jeho psychologické a sociálně- kulturní aspekty v soudobé české společnosti. Retromarketing využívaly a využívají společnosti spíše intuitivně a nemá v současné době silný teoretický základ. Cílem práce je v první řadě pojem retromarketing vyložit, v druhé řadě pak zjistit, proč je retromarketing jako forma marketingové komunikace využívanější stále větším počtem českých společností a analyzovat, na příkladech konkrétních kampaní, jakým způsobem je tato forma marketingu aplikována. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění pojmu, jeho zasazení do širšího kontextu marketingové komunikace a psychické a sociálně-kulturní aspekty retromarketingu. Kapitola teoretického výkladu je pak věnována výkladu a porozumění nostalgii jako jednomu z klíčových prvků retromarketingu. V praktické části jsou analyzovány zvolené ukázky komunikačních aktivit vybraných společností za účelem nalezení prvků retromarketingu v jeho praktické aplikaci.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectretromarketingcs_CZ
dc.subjectretrocs_CZ
dc.subjectnostalgiecs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectčeskýcs_CZ
dc.subjectKofolacs_CZ
dc.subjectMíšacs_CZ
dc.subjectBotascs_CZ
dc.subjectretromarketingen_US
dc.subjectretroen_US
dc.subjectnostalgiaen_US
dc.subjectthe Czech Republicen_US
dc.subjectCzechen_US
dc.subjectKofolaen_US
dc.subjectMisaen_US
dc.subjectBotasen_US
dc.titleVýklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-22
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId125923
dc.title.translatedInterpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001677663
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, Míša, Botas a dalších), důvod příklonu českých firem k této formě marketingové komunikace a jeho psychologické a sociálně- kulturní aspekty v soudobé české společnosti. Retromarketing využívaly a využívají společnosti spíše intuitivně a nemá v současné době silný teoretický základ. Cílem práce je v první řadě pojem retromarketing vyložit, v druhé řadě pak zjistit, proč je retromarketing jako forma marketingové komunikace využívanější stále větším počtem českých společností a analyzovat, na příkladech konkrétních kampaní, jakým způsobem je tato forma marketingu aplikována. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění pojmu, jeho zasazení do širšího kontextu marketingové komunikace a psychické a sociálně-kulturní aspekty retromarketingu. Kapitola teoretického výkladu je pak věnována výkladu a porozumění nostalgii jako jednomu z klíčových prvků retromarketingu. V praktické části jsou analyzovány zvolené ukázky komunikačních aktivit vybraných společností za účelem nalezení prvků retromarketingu v jeho praktické aplikaci.cs_CZ
uk.abstract.enThesis Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic focuses on the interpretation of retromarketing, its current use on an example of Czech companies'campaigns (Kofola, Misa, Botas and others), the reason for Czech companies' inclination to this form of marketing communication and the psychological and sociocultural aspects of contemporary Czech society. Retromarketing is used by companies rather intuitively and currently does not have a strong theoretical basis. Aim of the thesis is to 1) interpret and clarify the concept of retromarketing and 2) to determine why is the retromarketing as a form of marketing communication utilized more and more by Czech companies and analyze examples of specific campaigns to show how is this form of marketing applied. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on clarifying the concept, its integration into the wider context of marketing communications and psychological and sociocultural aspects of retromarketing. One chapter of the theoretical interpretation is then given to the interpretation and understanding of nostalgia as one of the key elements of retromarketing. In the practical part are analyzed selected examples of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990016776630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV