Zobrazit minimální záznam

Psychological aspects of a safe classroom climate
dc.contributor.advisorČáp, David
dc.creatorTáborská, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-18T12:41:07Z
dc.date.available2017-05-18T12:41:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60097
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is a safe classroom climate. The first part provides a brief view on the complex issue of classroom climate and the second part focuses on this issue from the perspective of psychological aspects of a safe classroom climate. Psychological aspects are divided into developmental, personality and social-psychological. Part of the thesis is also a research project (a correlation study), which aims to determine the relationship between classroom climate and selected psychological characteristic - self-efficacy. Keywords Classroom climate, classroom climate questionnaires, developmental aspects, self- efficacy, locus of control, group developmental, resilient classroom, research project.en_US
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá tématem bezpečného klimatu školní třídy. Práce nabízí v první části obecný nástin této komplexní problematiky a v druhé části se zaměřuje na tuto problematiku z pohledu vybraných psychologických aspektů bezpečného klimatu školní třídy. Psychologické aspekty jsou pro přehlednost děleny na vývojové, osobnostní a sociálně-psychologické. Součástí bakalářské práce je také návrh výzkumného projektu (korelační studie), který si klade za cíl zjistit vztah mezi klimatem školní třídy a vybranou psychologickou charakteristikou - self-efficacy. Klíčová slova Klima školní třídy, dotazníky měřící klima školní třídy, vývojové aspekty, self- efficacy, locus of control, vývoj skupiny, resilience tříd, návrh korelační studie.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectKlima školní třídycs_CZ
dc.subjectdotazníky měřící klima školní třídycs_CZ
dc.subjectvývojové aspektycs_CZ
dc.subjectself-efficacycs_CZ
dc.subjectlocus of controlcs_CZ
dc.subjectvývoj skupinycs_CZ
dc.subjectresilience třídcs_CZ
dc.subjectnávrh korelační studiecs_CZ
dc.subjectClassroom climateen_US
dc.subjectclassroom climate questionnairesen_US
dc.subjectdevelopmental aspectsen_US
dc.subjectself-efficacyen_US
dc.subjectlocus of controlen_US
dc.subjectgroup developmentalen_US
dc.subjectresilient classroomen_US
dc.subjectresearch projecten_US
dc.titlePsychologické aspekty bezpečného klimatu školní třídycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-02-13
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId123680
dc.title.translatedPsychological aspects of a safe classroom climateen_US
dc.contributor.refereeŠírová, Eva
dc.identifier.aleph001682891
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná bakalářská práce se zabývá tématem bezpečného klimatu školní třídy. Práce nabízí v první části obecný nástin této komplexní problematiky a v druhé části se zaměřuje na tuto problematiku z pohledu vybraných psychologických aspektů bezpečného klimatu školní třídy. Psychologické aspekty jsou pro přehlednost děleny na vývojové, osobnostní a sociálně-psychologické. Součástí bakalářské práce je také návrh výzkumného projektu (korelační studie), který si klade za cíl zjistit vztah mezi klimatem školní třídy a vybranou psychologickou charakteristikou - self-efficacy. Klíčová slova Klima školní třídy, dotazníky měřící klima školní třídy, vývojové aspekty, self- efficacy, locus of control, vývoj skupiny, resilience tříd, návrh korelační studie.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this bachelor thesis is a safe classroom climate. The first part provides a brief view on the complex issue of classroom climate and the second part focuses on this issue from the perspective of psychological aspects of a safe classroom climate. Psychological aspects are divided into developmental, personality and social-psychological. Part of the thesis is also a research project (a correlation study), which aims to determine the relationship between classroom climate and selected psychological characteristic - self-efficacy. Keywords Classroom climate, classroom climate questionnaires, developmental aspects, self- efficacy, locus of control, group developmental, resilient classroom, research project.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990016828910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV