Zobrazit minimální záznam

Education on Healthy Lifestyle at Selected Secondary Schools
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorŠímová, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-18T12:34:31Z
dc.date.available2017-05-18T12:34:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60062
dc.description.abstractEducation on Healthy Lifestyle at Secondary School ABSTRAKT This thesis deals with am issue of healthy lifestyle among pupils at secondary schools. The aim of the thesis is to find out information, or knowledge, attitudes to and perception of the hidden curriculum of school corresponding to healthy lifestyles area. The theoretical part pursues the analysis of the concept of health and healthy lifestyle, includes a view of curriculum documents related to educational training for health and focuses on teacher as the major component affecting students in shaping the relationship and the principles relating to a healthy lifestyle. Practical part describes the level of knowledge of students, the degree of compliance with the principles of a healthy lifestyle and a measure of the hidden curriculum, which the pupils at the school are influenced by. Based on the results of the research the design for inspiration of the theme of healthy lifestyle education, which can be used in teaching practice, is stated.en_US
dc.description.abstractNÁZEV: Výchova ke zdravému životnímu stylu na vybraných středních školách ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá problematikou zdravého životního stylu u žáků na středních školách. Cílem práce je zjistit informovanost, respektive úroveň znalostí, postoje a vnímání skrytého kurikula školy korespondující s oblastí zdravého životního stylu. Teoretická část se věnuje rozboru pojmu zdraví a zdravý životní styl, obsahuje pohled na kurikulární dokumenty související se vzdělávací oblastí Vzdělávání pro zdraví a dále se zaměřuje na učitele jakožto na významnou složku ovlivňující žáky při utváření vztahu a dodržování zásad vztahující se ke zdravému životnímu stylu. Praktická část mapuje úroveň znalostí žáků, míru dodržování zásad zdravého životního stylu a míru vnímání skrytého kurikula, jenž na žáky v prostředí školy působí. Na základě výsledků výzkumného šetření je v práci uveden návrh námětu pro inspiraci výchovy ke zdraví, které lze při pedagogické praxi využít.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectZdravícs_CZ
dc.subjectzdravý životní stylcs_CZ
dc.subjectkurikulumcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectHealthen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.titleVýchova ke zdravému životnímu stylu na vybraných středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-05
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId106238
dc.title.translatedEducation on Healthy Lifestyle at Selected Secondary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
dc.identifier.aleph001621829
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Výchova ke zdravému životnímu stylu na vybraných středních školách ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá problematikou zdravého životního stylu u žáků na středních školách. Cílem práce je zjistit informovanost, respektive úroveň znalostí, postoje a vnímání skrytého kurikula školy korespondující s oblastí zdravého životního stylu. Teoretická část se věnuje rozboru pojmu zdraví a zdravý životní styl, obsahuje pohled na kurikulární dokumenty související se vzdělávací oblastí Vzdělávání pro zdraví a dále se zaměřuje na učitele jakožto na významnou složku ovlivňující žáky při utváření vztahu a dodržování zásad vztahující se ke zdravému životnímu stylu. Praktická část mapuje úroveň znalostí žáků, míru dodržování zásad zdravého životního stylu a míru vnímání skrytého kurikula, jenž na žáky v prostředí školy působí. Na základě výsledků výzkumného šetření je v práci uveden návrh námětu pro inspiraci výchovy ke zdraví, které lze při pedagogické praxi využít.cs_CZ
uk.abstract.enEducation on Healthy Lifestyle at Secondary School ABSTRAKT This thesis deals with am issue of healthy lifestyle among pupils at secondary schools. The aim of the thesis is to find out information, or knowledge, attitudes to and perception of the hidden curriculum of school corresponding to healthy lifestyles area. The theoretical part pursues the analysis of the concept of health and healthy lifestyle, includes a view of curriculum documents related to educational training for health and focuses on teacher as the major component affecting students in shaping the relationship and the principles relating to a healthy lifestyle. Practical part describes the level of knowledge of students, the degree of compliance with the principles of a healthy lifestyle and a measure of the hidden curriculum, which the pupils at the school are influenced by. Based on the results of the research the design for inspiration of the theme of healthy lifestyle education, which can be used in teaching practice, is stated.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016218290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV