Show simple item record

Aplication and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competition
dc.contributor.advisorHolá, Iveta
dc.creatorDobešová, Markéta
dc.date.accessioned2017-05-18T12:11:35Z
dc.date.available2017-05-18T12:11:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59944
dc.description.abstractTitle: Application and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competition Objectives: The main objective is the offering of sponsorship packages that have been made previously to former and current sponsors in order to entice them to come back and stay. The next sub-objective is to establish cooperation with new potential partners for competition in rhythmic gymnastics with a tailor-made offer. Methods: In the work are used the methods of quantitative and qualitative research. The method of written polling is applied to former and current sponsors and the method of direct mail and individual semi-structured interview is applied to the selected potential sponsors. Results: During the data collection it was found that the former and current sponsors would prefer a more diverse list of options. Based on the results new sponsorship packages were compiled and especially great demanded list of advertisement options. Thanks to some interviews some new sponsors were added to the competition. Keywords: sponsorship package, list of advertisement options, sports advertising, sports event, donationen_US
dc.description.abstractNázev: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, darcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsponzorský balíčekcs_CZ
dc.subjectnabídkový list reklamcs_CZ
dc.subjectsportovní reklamacs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectdarcs_CZ
dc.subjectsponsorship packageen_US
dc.subjectlist of advertisement optionsen_US
dc.subjectsports advertisingen_US
dc.subjectsports eventen_US
dc.subjectdonationen_US
dc.titleAplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnasticecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-13
dc.description.departmentGymnastikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId124923
dc.title.translatedAplication and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competitionen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001589877
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, darcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Application and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competition Objectives: The main objective is the offering of sponsorship packages that have been made previously to former and current sponsors in order to entice them to come back and stay. The next sub-objective is to establish cooperation with new potential partners for competition in rhythmic gymnastics with a tailor-made offer. Methods: In the work are used the methods of quantitative and qualitative research. The method of written polling is applied to former and current sponsors and the method of direct mail and individual semi-structured interview is applied to the selected potential sponsors. Results: During the data collection it was found that the former and current sponsors would prefer a more diverse list of options. Based on the results new sponsorship packages were compiled and especially great demanded list of advertisement options. Thanks to some interviews some new sponsors were added to the competition. Keywords: sponsorship package, list of advertisement options, sports advertising, sports event, donationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Gymnastikacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV