Show simple item record

Copyright Law and Cinema
dc.contributor.advisorKřesťanová, Veronika
dc.creatorPošta, Martin
dc.date.accessioned2017-05-18T12:05:28Z
dc.date.available2017-05-18T12:05:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59921
dc.description.abstractCinema copyright - Abstract Cinema copyright - a list of all issues concerning copyright protection, which might be dealt with in a cinema building. The thesis "Cinema Copyright" is focused on the problems of copyright protection of audio-visual work, live broadcast and other activities which most often take place in a grand hall of a cinema. The author holds a position of a director of a one-hall city digital cinema. Therefore, it is not the only goal of this thesis to take a positive view of the issues in the legal sense of the word, but also to confront the legal regulation with the common practice in the field in the way I and my colleagues experience it on a daily basis. As a result I propose some changes regarding the matters in question. Except for the first chapter, the whole thesis deals with the legal relations between a cinema operator and a distributor. The text is related to the actual state of legal affairs by February 4, 2013. The first chapter is concerned in detail with the current terminology of audio-visual work and the people within the scheme of its production. In this part a detail analysis of the legal framework of the production of audio-visual work and of the legal relations among the people within the production scheme is given. The second chapter presents the reasons for...en_US
dc.description.abstractAutorské právo v kině - Resumé Autorské právo v kině - výčet všech záležitostí autorskoprávní ochrany, se kterými se lze setkat v budově kina. Práce "Autorské právo v kině" pojednává o problematice autorskoprávní ochrany audiovizuálních děl, přímých přenosů a dalších činností nejčastěji se odehrávajích na velkém sále kina. Autor práce zároveň působí od března roku 2011 jako vedoucí jednosálového městského digitálního kina. Snaží se proto všechna témata práce nezkoumat jen z hlediska pozitivněprávního, ale konfrontovat zákonná ustanovení s běžnou praxí v oboru, jak ji při výkonu své praxe u sebe a svých kolegů poznal, včetně některých svých návrhů na jejich změnu. Celá práce se kromě první kapitoly o základních pojmech věnuje zejména právnímu vztahu mezi provozovatelem kina a distributorem. Text práce je dokončen k právnímu stavu 4.2.2013. V první kapitole se autor podrobně zabývá současnou terminologií audiovizuální tvorby a jednotlivými osobami produkčního schématu výroby audiovizuálních děl. V této části je podrobně rozebrán právní rámec výroby audiovizuálních děl a právní vztahy mezi osobami produkčního schématu. V druhé kapitole jsou podrobně rozebrány důvody digitalizace kin a proces digitalizace v ČR, včetně rozdílů v získávání nosičů a jejich právní ochrany. Třetí kapitola ukazuje rozebráním...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectprovozovatel kinacs_CZ
dc.subjectdistributorcs_CZ
dc.subjectaudiovizuální dílocs_CZ
dc.subjectcinema operatoren_US
dc.subjectdistributoren_US
dc.subjectaudio-visual worken_US
dc.titleAutorské právo v kiněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-03-05
dc.description.departmentInstitute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
dc.description.departmentÚstav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.identifier.repId106384
dc.title.translatedCopyright Law and Cinemaen_US
dc.contributor.refereeHolcová, Irena
dc.identifier.aleph001562695
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Institute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAutorské právo v kině - Resumé Autorské právo v kině - výčet všech záležitostí autorskoprávní ochrany, se kterými se lze setkat v budově kina. Práce "Autorské právo v kině" pojednává o problematice autorskoprávní ochrany audiovizuálních děl, přímých přenosů a dalších činností nejčastěji se odehrávajích na velkém sále kina. Autor práce zároveň působí od března roku 2011 jako vedoucí jednosálového městského digitálního kina. Snaží se proto všechna témata práce nezkoumat jen z hlediska pozitivněprávního, ale konfrontovat zákonná ustanovení s běžnou praxí v oboru, jak ji při výkonu své praxe u sebe a svých kolegů poznal, včetně některých svých návrhů na jejich změnu. Celá práce se kromě první kapitoly o základních pojmech věnuje zejména právnímu vztahu mezi provozovatelem kina a distributorem. Text práce je dokončen k právnímu stavu 4.2.2013. V první kapitole se autor podrobně zabývá současnou terminologií audiovizuální tvorby a jednotlivými osobami produkčního schématu výroby audiovizuálních děl. V této části je podrobně rozebrán právní rámec výroby audiovizuálních děl a právní vztahy mezi osobami produkčního schématu. V druhé kapitole jsou podrobně rozebrány důvody digitalizace kin a proces digitalizace v ČR, včetně rozdílů v získávání nosičů a jejich právní ochrany. Třetí kapitola ukazuje rozebráním...cs_CZ
uk.abstract.enCinema copyright - Abstract Cinema copyright - a list of all issues concerning copyright protection, which might be dealt with in a cinema building. The thesis "Cinema Copyright" is focused on the problems of copyright protection of audio-visual work, live broadcast and other activities which most often take place in a grand hall of a cinema. The author holds a position of a director of a one-hall city digital cinema. Therefore, it is not the only goal of this thesis to take a positive view of the issues in the legal sense of the word, but also to confront the legal regulation with the common practice in the field in the way I and my colleagues experience it on a daily basis. As a result I propose some changes regarding the matters in question. Except for the first chapter, the whole thesis deals with the legal relations between a cinema operator and a distributor. The text is related to the actual state of legal affairs by February 4, 2013. The first chapter is concerned in detail with the current terminology of audio-visual work and the people within the scheme of its production. In this part a detail analysis of the legal framework of the production of audio-visual work and of the legal relations among the people within the production scheme is given. The second chapter presents the reasons for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.identifier.lisID990015626950106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV