Zobrazit minimální záznam

Social media marketing of database vendores and information suppliers
dc.contributor.advisorPapík, Richard
dc.creatorRousková, Zuzana
dc.date.accessioned2020-08-25T07:54:47Z
dc.date.available2020-08-25T07:54:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59853
dc.description.abstract(anglicky) Database vendors and information suppliers are traditional and historically the main components of the information industry. The arrival of internet and its services, including current trends such as social media and networks, has changed and enriched information behaviour, channels and marketing strategies between information suppliers and user. Although the information industry subjects as database vendors are traditional in their marketing strategies, their engagement in social media marketing is proactive and developing. The exploration confirmed that 10 of 12 examined subjects actively develop these channels and support them.en_US
dc.description.abstract(česky) Databázová centra a poskytovatelé informací jsou tradičními a historicky hlavními složkami informačního průmyslu. Příchod internetu a jeho služeb, včetně současných trendů jako jsou sociální média a sítě, změnil a obohatil informační chování, komunikační kanály a marketingové strategie mezi poskytovateli informací a uživatelem. Přestože subjekty informačního průmyslu typu databázových center jsou v marketingových strategiích tradiční, jejich angažovanost v oblasti marketingu v sociálních médiích je proaktivní a rozvojová. Průzkum potvrdil, že 10 z 12 prověřovaných subjektů tyto komunikační kanály aktivně rozvíjí a podporuje.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectInformation industryen_US
dc.subjectinformation vendorsen_US
dc.subjectdatabase centresen_US
dc.subjectinformation suppliersen_US
dc.subjectinformation servicesen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectInformační průmyslcs_CZ
dc.subjectdatabázová centracs_CZ
dc.subjectposkytovatelé informacícs_CZ
dc.subjectmarketing v sociálních médiíchcs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.titleMarketing v sociálních médiích databázových center a poskytovatelů informacícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-02-04
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId113868
dc.title.translatedSocial media marketing of database vendores and information suppliersen_US
dc.contributor.refereeNěmečková, Lenka
dc.identifier.aleph001557772
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky) Databázová centra a poskytovatelé informací jsou tradičními a historicky hlavními složkami informačního průmyslu. Příchod internetu a jeho služeb, včetně současných trendů jako jsou sociální média a sítě, změnil a obohatil informační chování, komunikační kanály a marketingové strategie mezi poskytovateli informací a uživatelem. Přestože subjekty informačního průmyslu typu databázových center jsou v marketingových strategiích tradiční, jejich angažovanost v oblasti marketingu v sociálních médiích je proaktivní a rozvojová. Průzkum potvrdil, že 10 z 12 prověřovaných subjektů tyto komunikační kanály aktivně rozvíjí a podporuje.cs_CZ
uk.abstract.en(anglicky) Database vendors and information suppliers are traditional and historically the main components of the information industry. The arrival of internet and its services, including current trends such as social media and networks, has changed and enriched information behaviour, channels and marketing strategies between information suppliers and user. Although the information industry subjects as database vendors are traditional in their marketing strategies, their engagement in social media marketing is proactive and developing. The exploration confirmed that 10 of 12 examined subjects actively develop these channels and support them.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015577720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV