Zobrazit minimální záznam

Project Teaching in Geometry in the Primary School
dc.creatorFaltinová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-05-19T14:33:15Z
dc.date.available2021-05-19T14:33:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59731
dc.description.abstractThe diploma thesis Project teaching in Geometry in the primary school concerns with the theory of the project teaching and its further realization in practise. He points out today how teachers use teaching project and whether it properly understand The theoretical part characterizes the historical development of the project teaching, defines the terms connected with this teaching. The theoretical part is based on studied literature and is complemented by practical experience. In the practical part are three projects focused on geometry. Projects were realized with the students of the fifth class in the primary school in Nymburk. In the diploma thesis are also records their implementation, the final self-reflection and evaluation of project benefits for students.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce Projektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠ se zabývá projektovým vyučováním v teorii a následnou realizací v praxi. Poukazuje na to, jak učitelé v dnešní době chápou a využívají projektové vyučování a zda ve správném slova smyslu. Teoretická část je zaměřena na historický vývoj projektového vyučování, definování pojmů, vážících se k projektovému vyučování. Teoretická část se opírá o prostudovanou literaturu a je doplněna vlastními zkušenostmi z praxe. Jádro praktické části práce tvoří podrobné scénáře třech projektů zaměřených na oblast geometrie. Projekty byly realizovány s žáky pátého ročníku základní školy v Nymburce. V práci jsou uvedeny i záznamy jejich realizace, závěrečná sebereflexe a zhodnocení přínosu projektů pro žáky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectproject teachingen_US
dc.subjectGeometryen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectprojektové vyučovánícs_CZ
dc.subjectgeometriecs_CZ
dc.subject1. stupeň ZŠcs_CZ
dc.titleProjektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-11
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId134359
dc.title.translatedProject Teaching in Geometry in the Primary Schoolen_US
dc.identifier.aleph001796869
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Projektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠ se zabývá projektovým vyučováním v teorii a následnou realizací v praxi. Poukazuje na to, jak učitelé v dnešní době chápou a využívají projektové vyučování a zda ve správném slova smyslu. Teoretická část je zaměřena na historický vývoj projektového vyučování, definování pojmů, vážících se k projektovému vyučování. Teoretická část se opírá o prostudovanou literaturu a je doplněna vlastními zkušenostmi z praxe. Jádro praktické části práce tvoří podrobné scénáře třech projektů zaměřených na oblast geometrie. Projekty byly realizovány s žáky pátého ročníku základní školy v Nymburce. V práci jsou uvedeny i záznamy jejich realizace, závěrečná sebereflexe a zhodnocení přínosu projektů pro žáky.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Project teaching in Geometry in the primary school concerns with the theory of the project teaching and its further realization in practise. He points out today how teachers use teaching project and whether it properly understand The theoretical part characterizes the historical development of the project teaching, defines the terms connected with this teaching. The theoretical part is based on studied literature and is complemented by practical experience. In the practical part are three projects focused on geometry. Projects were realized with the students of the fifth class in the primary school in Nymburk. In the diploma thesis are also records their implementation, the final self-reflection and evaluation of project benefits for students.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990017968690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV