dc.creator | Faltinová, Magdaléna | |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T14:33:15Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T14:33:15Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/59731 | |
dc.description.abstract | The diploma thesis Project teaching in Geometry in the primary school concerns with the theory of the project teaching and its further realization in practise. He points out today how teachers use teaching project and whether it properly understand The theoretical part characterizes the historical development of the project teaching, defines the terms connected with this teaching. The theoretical part is based on studied literature and is complemented by practical experience. In the practical part are three projects focused on geometry. Projects were realized with the students of the fifth class in the primary school in Nymburk. In the diploma thesis are also records their implementation, the final self-reflection and evaluation of project benefits for students. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce Projektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠ se zabývá projektovým vyučováním v teorii a následnou realizací v praxi. Poukazuje na to, jak učitelé v dnešní době chápou a využívají projektové vyučování a zda ve správném slova smyslu. Teoretická část je zaměřena na historický vývoj projektového vyučování, definování pojmů, vážících se k projektovému vyučování. Teoretická část se opírá o prostudovanou literaturu a je doplněna vlastními zkušenostmi z praxe. Jádro praktické části práce tvoří podrobné scénáře třech projektů zaměřených na oblast geometrie. Projekty byly realizovány s žáky pátého ročníku základní školy v Nymburce. V práci jsou uvedeny i záznamy jejich realizace, závěrečná sebereflexe a zhodnocení přínosu projektů pro žáky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | project teaching | en_US |
dc.subject | Geometry | en_US |
dc.subject | primary school | en_US |
dc.subject | projektové vyučování | cs_CZ |
dc.subject | geometrie | cs_CZ |
dc.subject | 1. stupeň ZŠ | cs_CZ |
dc.title | Projektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠ | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-11 | |
dc.description.department | Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 134359 | |
dc.title.translated | Project Teaching in Geometry in the Primary School | en_US |
dc.identifier.aleph | 001796869 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Projektové vyučování v geometrii 1. stupně ZŠ se zabývá projektovým vyučováním v teorii a následnou realizací v praxi. Poukazuje na to, jak učitelé v dnešní době chápou a využívají projektové vyučování a zda ve správném slova smyslu. Teoretická část je zaměřena na historický vývoj projektového vyučování, definování pojmů, vážících se k projektovému vyučování. Teoretická část se opírá o prostudovanou literaturu a je doplněna vlastními zkušenostmi z praxe. Jádro praktické části práce tvoří podrobné scénáře třech projektů zaměřených na oblast geometrie. Projekty byly realizovány s žáky pátého ročníku základní školy v Nymburce. V práci jsou uvedeny i záznamy jejich realizace, závěrečná sebereflexe a zhodnocení přínosu projektů pro žáky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis Project teaching in Geometry in the primary school concerns with the theory of the project teaching and its further realization in practise. He points out today how teachers use teaching project and whether it properly understand The theoretical part characterizes the historical development of the project teaching, defines the terms connected with this teaching. The theoretical part is based on studied literature and is complemented by practical experience. In the practical part are three projects focused on geometry. Projects were realized with the students of the fifth class in the primary school in Nymburk. In the diploma thesis are also records their implementation, the final self-reflection and evaluation of project benefits for students. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |
dc.identifier.lisID | 990017968690106986 | |