Show simple item record

Media influence on deciding of the possibilities of spending free time
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorMichnová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-05-19T07:57:05Z
dc.date.available2017-05-19T07:57:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59452
dc.description.abstractThe aim of thesis "The media impact on the decision of the possibilities of spending freetime" is to determine through what channels, public gathers informations about leisure opportunities. It can help the centers of freetime to get media exposure as an opportunity for their development to help freetime centers to perceive media as an opportunity for their further development. Theoretical part introduces readers with the theme how media acts with society, especially with family, children and parents. It also deals with freetime time centers, the reader will be familiar with their characteristics for a good orientation in the following practical part. It also deals with various tool of so- called "communication mix", which is then applied in the practical part of the draft, as an "Communication strategy of DDM in Prague 9". The experimental part is based on a statistical methods of market research, particularly a questionnaire survey. This market research dealt with the effects of media on people's freetime in three locations - Prague, Zlín and Mikulov. Those three places were chosen as representatives of different sized cities; the assumption is, that freetime behavior of their inhabitants may vary. Practical part presents the results of market research, which can serve as a basis for planning of...en_US
dc.description.abstractCílem práce "Působení médií při rozhodování veřejnosti o možnostech trávení volného času" je zjistit, prostřednictvím jakých komunikačních kanálů veřejnost zjišťuje informace o možnostech trávení volného času. Ve své teoretické části uvede čtenáře do problematiky působení médií na společnost, především na rodinu, děti a rodiče. Dále pojednává o střediscích volného času, aby byl čtenář seznámen s jejich charakteristikou pro dobrou orientaci v praktické části. Hovoří také o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu, které jsou potom v rámci praktické části aplikovány v návrhu komunikační strategie Domu dětí a mládeže Praha 9. Experimentální část je postavena na průzkumu trhu realizovaném kvantitativní metodou, konkrétně dotazníkovým šetřením. Zabýval se působením médií na volný čas osob ve třech lokalitách - v Praze, na Zlínsku a Mikulovsku. Tyto tři lokality byly vybrány jako zástupci různě velkých měst, přičemž předpoklad je takový, že by se volnočasové chování jejich obyvatel mohlo lišit. Analytická část prezentuje výsledky průzkumu trhu, které mohou sloužit jako základ pro plánování komunikačních aktivit středisek volného času. V samém závěru je navržena komunikační strategie pro DDM Praha 9, která vychází z výsledků průzkumu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPůsobení médiícs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectprůzkum trhucs_CZ
dc.subjectstředisko volného časucs_CZ
dc.subjectEffects of mediaen_US
dc.subjectfreetimeen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectfreetime centeren_US
dc.titlePůsobení médií při rozhodování veřejnosti o možnostech trávení volného časucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-28
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId93556
dc.title.translatedMedia influence on deciding of the possibilities of spending free timeen_US
dc.contributor.refereeŠťastná, Lucie
dc.identifier.aleph001679043
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce "Působení médií při rozhodování veřejnosti o možnostech trávení volného času" je zjistit, prostřednictvím jakých komunikačních kanálů veřejnost zjišťuje informace o možnostech trávení volného času. Ve své teoretické části uvede čtenáře do problematiky působení médií na společnost, především na rodinu, děti a rodiče. Dále pojednává o střediscích volného času, aby byl čtenář seznámen s jejich charakteristikou pro dobrou orientaci v praktické části. Hovoří také o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu, které jsou potom v rámci praktické části aplikovány v návrhu komunikační strategie Domu dětí a mládeže Praha 9. Experimentální část je postavena na průzkumu trhu realizovaném kvantitativní metodou, konkrétně dotazníkovým šetřením. Zabýval se působením médií na volný čas osob ve třech lokalitách - v Praze, na Zlínsku a Mikulovsku. Tyto tři lokality byly vybrány jako zástupci různě velkých měst, přičemž předpoklad je takový, že by se volnočasové chování jejich obyvatel mohlo lišit. Analytická část prezentuje výsledky průzkumu trhu, které mohou sloužit jako základ pro plánování komunikačních aktivit středisek volného času. V samém závěru je navržena komunikační strategie pro DDM Praha 9, která vychází z výsledků průzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of thesis "The media impact on the decision of the possibilities of spending freetime" is to determine through what channels, public gathers informations about leisure opportunities. It can help the centers of freetime to get media exposure as an opportunity for their development to help freetime centers to perceive media as an opportunity for their further development. Theoretical part introduces readers with the theme how media acts with society, especially with family, children and parents. It also deals with freetime time centers, the reader will be familiar with their characteristics for a good orientation in the following practical part. It also deals with various tool of so- called "communication mix", which is then applied in the practical part of the draft, as an "Communication strategy of DDM in Prague 9". The experimental part is based on a statistical methods of market research, particularly a questionnaire survey. This market research dealt with the effects of media on people's freetime in three locations - Prague, Zlín and Mikulov. Those three places were chosen as representatives of different sized cities; the assumption is, that freetime behavior of their inhabitants may vary. Practical part presents the results of market research, which can serve as a basis for planning of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV