dc.contributor.advisor | Červinková Poesová, Kristýna | |
dc.creator | Novotná, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2017-05-17T00:17:34Z | |
dc.date.available | 2017-05-17T00:17:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/59074 | |
dc.description.abstract | První kapitoly této práce popisují sběr nesprávně vyslovovaných anglických slov, nejprve ze studentských učebnic, didaktických příruček a učitelských manuálů, následně také v rámci náslechů během nejůznějších hodin angličtiny a observací konverzací v angličtině. Sebraná data byla roztříděna podle chyb, kterých se studenti dopustili, a takto vzniklé kategorie byly z fonetického hlediska analyzovány. Praktická část obsahuje také menší výzkum úrovně výslovnosti mezi univerzitními studenty angličtiny a analýzu nahrávek jejich čteného projevu s ohledem na danou tematiku. Klíčová slova nesprávná výslovnost slov, čeští rodilí mluvčí, přízvuk, tichá písmena 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | The first chapters of this thesis describe the process of collecting mispronounced words in English, first by searching through various sources including course books, didactic manuals and teachers' books; and second by attending English lessons at various schools and listening to Czech students' production of English. The collected data were classified according to the cause of observed mispronunciations. The established categories were analysed and commented from the phonetic point of view. The practical part further contains a small-scale research carried out among university students of the English language in which their reading was recorded and evaluated in relation to the examined phenomenon. Key words commonly mispronounced words, Czech native speakers, stress placement, silent letters 1 | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | nesprávná výslovnost slov | cs_CZ |
dc.subject | čeští rodilí mluvčí | cs_CZ |
dc.subject | přízvuk | cs_CZ |
dc.subject | tichá písmena | cs_CZ |
dc.subject | commonly mispronounced words | en_US |
dc.subject | Czech native speakers | en_US |
dc.subject | stress placement | en_US |
dc.subject | silent letters | en_US |
dc.title | Commonly Mispronounced English Words by Czech Speakers | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-12 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 106233 | |
dc.title.translated | Nesprávná výslovnost anglických slov českými mluvčími | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Bojarová, Marie | |
dc.identifier.aleph | 001623522 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | První kapitoly této práce popisují sběr nesprávně vyslovovaných anglických slov, nejprve ze studentských učebnic, didaktických příruček a učitelských manuálů, následně také v rámci náslechů během nejůznějších hodin angličtiny a observací konverzací v angličtině. Sebraná data byla roztříděna podle chyb, kterých se studenti dopustili, a takto vzniklé kategorie byly z fonetického hlediska analyzovány. Praktická část obsahuje také menší výzkum úrovně výslovnosti mezi univerzitními studenty angličtiny a analýzu nahrávek jejich čteného projevu s ohledem na danou tematiku. Klíčová slova nesprávná výslovnost slov, čeští rodilí mluvčí, přízvuk, tichá písmena 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | The first chapters of this thesis describe the process of collecting mispronounced words in English, first by searching through various sources including course books, didactic manuals and teachers' books; and second by attending English lessons at various schools and listening to Czech students' production of English. The collected data were classified according to the cause of observed mispronunciations. The established categories were analysed and commented from the phonetic point of view. The practical part further contains a small-scale research carried out among university students of the English language in which their reading was recorded and evaluated in relation to the examined phenomenon. Key words commonly mispronounced words, Czech native speakers, stress placement, silent letters 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016235220106986 | |