Show simple item record

Burnout Syndrome of Teachers
dc.contributor.advisorSedláčková, Daniela
dc.creatorSemrádová, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-17T00:14:02Z
dc.date.available2017-05-17T00:14:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59067
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelské profese. Definuje syndrom vyhoření, popisuje jeho příčiny a příznaky. Dále popisuje učitelství jako pomáhající profesi a věnuje se zátěžovým situacím ve škole. V poslední kapitole jsou popsány různé strategie předcházení syndromu vyhoření. Klíčová slova: syndrom vyhoření, učitelství, učitel, pomáhající profese, začínající učitel, strescs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis covers burnout syndrome of teachers. Defines burnout syndrome, describes its causes and symptoms. Describes teaching as helping profession and focousing on stressful situations at school. In the last chapter described different prevention strategies burnout syndrome. Key words: burnout syndrome, teaching, teacher, helping professions, beginning teacher, stressen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsyndrom vyhořenícs_CZ
dc.subjectučitelstvícs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectpomáhající profesecs_CZ
dc.subjectzačínající učitelcs_CZ
dc.subjectstrescs_CZ
dc.subjectburnout syndromeen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjecthelping professionsen_US
dc.subjectbeginning teacheren_US
dc.titleSyndrom vyhoření u učitelské profesecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-02
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId123989
dc.title.translatedBurnout Syndrome of Teachersen_US
dc.contributor.refereeKrykorková, Hana
dc.identifier.aleph001625104
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelské profese. Definuje syndrom vyhoření, popisuje jeho příčiny a příznaky. Dále popisuje učitelství jako pomáhající profesi a věnuje se zátěžovým situacím ve škole. V poslední kapitole jsou popsány různé strategie předcházení syndromu vyhoření. Klíčová slova: syndrom vyhoření, učitelství, učitel, pomáhající profese, začínající učitel, strescs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis covers burnout syndrome of teachers. Defines burnout syndrome, describes its causes and symptoms. Describes teaching as helping profession and focousing on stressful situations at school. In the last chapter described different prevention strategies burnout syndrome. Key words: burnout syndrome, teaching, teacher, helping professions, beginning teacher, stressen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016251040106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV