Show simple item record

Comparison of selected Czech and German High school textbooks
dc.contributor.advisorParkan, František
dc.creatorŽabová, Martina
dc.date.accessioned2017-05-16T22:51:37Z
dc.date.available2017-05-16T22:51:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58859
dc.description.abstractAnotace: Práce se věnuje srovnání vybraných současných českých a německých učebnic dějepisu pro střední školy. Analyzuje český a německý středoškolský systém se zaměřením na výuku dějepisu. Porovnává a přílohami dokládá pojetí struktur učebnic, prezentací verbálních a názorných, kontrolních aparátů a aparátů řídících osvojování učiva.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of the presented thesis is a comparison of selected contemporary Czech and German history textbooks, designed for high schools. It analyzes the Czech and the German high school system, with a focus on the teaching history. It compares the structure of the textbooks, verbal and visual content, control methods and the adoption process of the subject matter.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectučebnicecs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectNěmeckocs_CZ
dc.subjectvzdělávací systémcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectstrukturacs_CZ
dc.subjectverbální částcs_CZ
dc.subjectnázorná částcs_CZ
dc.subjectosvojování učivacs_CZ
dc.subjectkontrolní aparátcs_CZ
dc.subjectorientační aparátcs_CZ
dc.subjecttextbooken_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectGermanyen_US
dc.subjecteducational systemen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjectverbal parten_US
dc.subjectvisual parten_US
dc.subjectadoption of the subject matteren_US
dc.subjectcontrol methoden_US
dc.subjectorientation mechanismen_US
dc.titleSrovnání vybraných středoškolských českých a německých učebnic dějepisucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-14
dc.description.departmentKatedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108152
dc.title.translatedComparison of selected Czech and German High school textbooksen_US
dc.contributor.refereeMikeska, Tomáš
dc.identifier.aleph001557359
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAnotace: Práce se věnuje srovnání vybraných současných českých a německých učebnic dějepisu pro střední školy. Analyzuje český a německý středoškolský systém se zaměřením na výuku dějepisu. Porovnává a přílohami dokládá pojetí struktur učebnic, prezentací verbálních a názorných, kontrolních aparátů a aparátů řídících osvojování učiva.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the presented thesis is a comparison of selected contemporary Czech and German history textbooks, designed for high schools. It analyzes the Czech and the German high school system, with a focus on the teaching history. It compares the structure of the textbooks, verbal and visual content, control methods and the adoption process of the subject matter.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV