dc.contributor.advisor | Parkan, František | |
dc.creator | Žabová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T22:51:37Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T22:51:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/58859 | |
dc.description.abstract | Anotace: Práce se věnuje srovnání vybraných současných českých a německých učebnic dějepisu pro střední školy. Analyzuje český a německý středoškolský systém se zaměřením na výuku dějepisu. Porovnává a přílohami dokládá pojetí struktur učebnic, prezentací verbálních a názorných, kontrolních aparátů a aparátů řídících osvojování učiva. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The topic of the presented thesis is a comparison of selected contemporary Czech and German history textbooks, designed for high schools. It analyzes the Czech and the German high school system, with a focus on the teaching history. It compares the structure of the textbooks, verbal and visual content, control methods and the adoption process of the subject matter. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | učebnice | cs_CZ |
dc.subject | srovnání | cs_CZ |
dc.subject | Německo | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací systém | cs_CZ |
dc.subject | střední škola | cs_CZ |
dc.subject | struktura | cs_CZ |
dc.subject | verbální část | cs_CZ |
dc.subject | názorná část | cs_CZ |
dc.subject | osvojování učiva | cs_CZ |
dc.subject | kontrolní aparát | cs_CZ |
dc.subject | orientační aparát | cs_CZ |
dc.subject | textbook | en_US |
dc.subject | comparison | en_US |
dc.subject | Germany | en_US |
dc.subject | educational system | en_US |
dc.subject | high school | en_US |
dc.subject | structure | en_US |
dc.subject | verbal part | en_US |
dc.subject | visual part | en_US |
dc.subject | adoption of the subject matter | en_US |
dc.subject | control method | en_US |
dc.subject | orientation mechanism | en_US |
dc.title | Srovnání vybraných středoškolských českých a německých učebnic dějepisu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-01-14 | |
dc.description.department | Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 108152 | |
dc.title.translated | Comparison of selected Czech and German High school textbooks | en_US |
dc.contributor.referee | Mikeska, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001557359 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - History | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Anotace: Práce se věnuje srovnání vybraných současných českých a německých učebnic dějepisu pro střední školy. Analyzuje český a německý středoškolský systém se zaměřením na výuku dějepisu. Porovnává a přílohami dokládá pojetí struktur učebnic, prezentací verbálních a názorných, kontrolních aparátů a aparátů řídících osvojování učiva. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The topic of the presented thesis is a comparison of selected contemporary Czech and German history textbooks, designed for high schools. It analyzes the Czech and the German high school system, with a focus on the teaching history. It compares the structure of the textbooks, verbal and visual content, control methods and the adoption process of the subject matter. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015573590106986 | |