Show simple item record

Early intervention for children with autism
dc.contributor.advisorSotáková, Hana
dc.creatorSchovánková, Johana
dc.date.accessioned2017-05-16T22:01:33Z
dc.date.available2017-05-16T22:01:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58716
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat metody rané intervence využívané u dětí s poruchami autistického spektra. Dané téma není v českém prostředí často zpracovávané, ač se jedná o velmi důležitý obor, který může výrazně pomoci dítěti v jeho vývoji a rodičům v porozumění potřebám dítěte. Budeme se zabývat hlavními oblastmi rané intervence, jako jsou metody nácviku komunikace, hry, pracovního chování a sebeobslužných dovedností. Empirická část je založena na analýze rané intervence u dvou konkrétních dětí s PAS. Rádi bychom zde demonstrovali na rozvoji jednotlivých oblastí u zkoumaných dětí, jaký význam může pro dítě včasná intervence mít. V neposlední řadě se pokusíme zachytit, zda měla služba rané péče vliv na rodinu jako celek.cs_CZ
dc.description.abstractThe first purpose of my bachelor thesis is to describe and analyse the methods of early intervention for children with autism spectrum disorders (ASD). This theme is not in the Czech often processed, altought it is a very important field that can greatly help a child in his development and parents in understanding the needs of the child. we will adress the main areas of early intervention, which are functional communication training, game and self-care skills as well as manners. The empirical part is mainly analysing these methods by using specific examples; two children with ADS. We would like to demonstrate the development of the various region of the examined children, the importance of the child for early intervention have. Finally, we would like to describe whether early intervention care have an impact on the family as an unit.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectRanná péčecs_CZ
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjectEarly Interventionen_US
dc.subjectAutismen_US
dc.titleRaná intervence u dětí s autismemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-25
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121831
dc.title.translatedEarly intervention for children with autismen_US
dc.contributor.refereeValentová, Lidmila
dc.identifier.aleph001612780
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat metody rané intervence využívané u dětí s poruchami autistického spektra. Dané téma není v českém prostředí často zpracovávané, ač se jedná o velmi důležitý obor, který může výrazně pomoci dítěti v jeho vývoji a rodičům v porozumění potřebám dítěte. Budeme se zabývat hlavními oblastmi rané intervence, jako jsou metody nácviku komunikace, hry, pracovního chování a sebeobslužných dovedností. Empirická část je založena na analýze rané intervence u dvou konkrétních dětí s PAS. Rádi bychom zde demonstrovali na rozvoji jednotlivých oblastí u zkoumaných dětí, jaký význam může pro dítě včasná intervence mít. V neposlední řadě se pokusíme zachytit, zda měla služba rané péče vliv na rodinu jako celek.cs_CZ
uk.abstract.enThe first purpose of my bachelor thesis is to describe and analyse the methods of early intervention for children with autism spectrum disorders (ASD). This theme is not in the Czech often processed, altought it is a very important field that can greatly help a child in his development and parents in understanding the needs of the child. we will adress the main areas of early intervention, which are functional communication training, game and self-care skills as well as manners. The empirical part is mainly analysing these methods by using specific examples; two children with ADS. We would like to demonstrate the development of the various region of the examined children, the importance of the child for early intervention have. Finally, we would like to describe whether early intervention care have an impact on the family as an unit.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV