Show simple item record

.
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorKolín, Julius
dc.date.accessioned2017-05-16T21:52:29Z
dc.date.available2017-05-16T21:52:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58680
dc.description.abstractZávěrečná práce se zabývá analýzou některých manažerských dovedností koordinátorů ŠVP při implementaci oblasti Člověk a příroda do Školních vzdělávacích programů gymnázií. Ověřuje, zda a v jaké míře byly cíleně využity manažerské dovednosti koordinátorů ŠVP především z hlediska komunikace. Práce vychází z teorie managementu v oblasti vedení lidí. Využívá teoretické poznatky z procesu tvorby a efektivního fungování týmu. Dalším východiskem jsou dokumenty souvisejících s kurikulární reformou na gymnáziích v České republice. Za pomoci řízených strukturovaných rozhovorů a doplňkového dotazníkového šetření se podařilo částečně zmapovat výše uvedenou problematiku a ukázat několik "příkladů dobré praxe" aplikovatelných v dalších školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Manažerské dovednosti, Školní vzdělávací program, koordinátor ŠVP, oblast Člověk a příroda, implementace, tým, týmové rolecs_CZ
dc.description.abstractFinal thesis analyzes some managerial skills SEP coordinators in the implementation of the Man and Nature to School Education Programmes. Verifies whether and to what extent the targeted use of managerial skills coordinators SEP especially from the perspective of communication. The work is based on the management theory of leadership. It uses the theoretical knowledge of the process of creation and effective functioning team. Another starting point for the documents related to curriculum reform in secondary schools in the Czech Republic. With the help of controlled structured interviews and additional survey was able to chart above issues and show some "best practices" applicable in other schools. KEYWORDS: Management skills, School Education Programme, SEP coordinator, educational area Man and Nature, implementation, team, team rolesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleImplementace oblasti Člověk a příroda do ŠVP gymnázií z hlediska manažeracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89391
dc.title.translated.en_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001602779
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csZávěrečná práce se zabývá analýzou některých manažerských dovedností koordinátorů ŠVP při implementaci oblasti Člověk a příroda do Školních vzdělávacích programů gymnázií. Ověřuje, zda a v jaké míře byly cíleně využity manažerské dovednosti koordinátorů ŠVP především z hlediska komunikace. Práce vychází z teorie managementu v oblasti vedení lidí. Využívá teoretické poznatky z procesu tvorby a efektivního fungování týmu. Dalším východiskem jsou dokumenty souvisejících s kurikulární reformou na gymnáziích v České republice. Za pomoci řízených strukturovaných rozhovorů a doplňkového dotazníkového šetření se podařilo částečně zmapovat výše uvedenou problematiku a ukázat několik "příkladů dobré praxe" aplikovatelných v dalších školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Manažerské dovednosti, Školní vzdělávací program, koordinátor ŠVP, oblast Člověk a příroda, implementace, tým, týmové rolecs_CZ
uk.abstract.enFinal thesis analyzes some managerial skills SEP coordinators in the implementation of the Man and Nature to School Education Programmes. Verifies whether and to what extent the targeted use of managerial skills coordinators SEP especially from the perspective of communication. The work is based on the management theory of leadership. It uses the theoretical knowledge of the process of creation and effective functioning team. Another starting point for the documents related to curriculum reform in secondary schools in the Czech Republic. With the help of controlled structured interviews and additional survey was able to chart above issues and show some "best practices" applicable in other schools. KEYWORDS: Management skills, School Education Programme, SEP coordinator, educational area Man and Nature, implementation, team, team rolesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV