Zobrazit minimální záznam

Marketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathon
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKohoutová, Petra
dc.date.accessioned2017-05-16T20:40:32Z
dc.date.available2017-05-16T20:40:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58415
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závodcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathon. Goal The goal of this work is a description and an evaluation of marketing communications of Prague International Marathon's Junior marathon and a proposal for an improvement of these communications. Methods: Research method used in this paper is a qualitative method - descriptive case study, which was made according to an analysis of documents and text and a qualitative interview. Results: The outcome of this paper are several suggestions on how to improve marketing communications. These suggestions were made based on the evaluation of the current communications. Keywords: marketing, communication mix, promotion, running eventen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectběžecký závodcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectrunning eventen_US
dc.titleMarketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId125368
dc.title.translatedMarketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathonen_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001623127
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závodcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathon. Goal The goal of this work is a description and an evaluation of marketing communications of Prague International Marathon's Junior marathon and a proposal for an improvement of these communications. Methods: Research method used in this paper is a qualitative method - descriptive case study, which was made according to an analysis of documents and text and a qualitative interview. Results: The outcome of this paper are several suggestions on how to improve marketing communications. These suggestions were made based on the evaluation of the current communications. Keywords: marketing, communication mix, promotion, running eventen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016231270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV