Show simple item record

Marketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvement
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorHorák, Lubomír
dc.date.accessioned2017-05-16T20:26:25Z
dc.date.available2017-05-16T20:26:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58359
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout konkrétní řešení vylepšující současný marketingový mix, který povede k větší spokojenosti fanoušků. Metody: Pro získání informací o současném marketingovém mixu je použito strukturované interview. Zjišťování spokojenosti fanoušků Bohemians Praha 1905 se současným marketingovým mixem probíhá prostřednictvím elektronického dotazování. Pro analýzu současného marketingového mixu je použita případová studie. Analýza podmínek se zkoumá prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a následně je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Prostřednictvím studie byly zjištěny nedostatky v oblasti marketingového mixu Bohemians Praha 1905. Jako největší nedostatek se jeví chybějící parkoviště pro návštěvníky fotbalového utkání, které by bylo v blízkosti stadionu. Dalším důležitým nedostatkem při poskytování služby je špatný stav toalet na stadionu. Klíčová slova: marketingový mix, marketing, sportovní marketing, Bohemians Praha 1905cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvement Targets: Overall evaluation of individual components of the marketing mix club Bohemians Praha 1905, on the basis of documents subsequently propose concrete solutions to help improve current marketing mix that will lead to more satisfied fans. Methods: To obtain information about the current marketing mix is used structured interview. Satisfaction surveys of fans Bohemians Praha 1905 current marketing mix is done through electronic polling. For the analysis of the current marketing mix is used in the case study. Analysis of conditions is examined through PEST analysis, Porter's model of five forces and subsequently is applying SWOT analysis. Results: Through the study of the marketing mix Bohemians Praha 1905 were found deficiencies. As the biggest problem seems to be lack of parking for visitors football game, which was close to the stadium. Another important deficiency in the provision of services is poor state of toilets in the stadium. Keywords: marketing mix, marketing, sports marketing, Bohemians Praha 1905en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId126284
dc.title.translatedMarketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvementen_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001623119
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout konkrétní řešení vylepšující současný marketingový mix, který povede k větší spokojenosti fanoušků. Metody: Pro získání informací o současném marketingovém mixu je použito strukturované interview. Zjišťování spokojenosti fanoušků Bohemians Praha 1905 se současným marketingovým mixem probíhá prostřednictvím elektronického dotazování. Pro analýzu současného marketingového mixu je použita případová studie. Analýza podmínek se zkoumá prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a následně je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Prostřednictvím studie byly zjištěny nedostatky v oblasti marketingového mixu Bohemians Praha 1905. Jako největší nedostatek se jeví chybějící parkoviště pro návštěvníky fotbalového utkání, které by bylo v blízkosti stadionu. Dalším důležitým nedostatkem při poskytování služby je špatný stav toalet na stadionu. Klíčová slova: marketingový mix, marketing, sportovní marketing, Bohemians Praha 1905cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvement Targets: Overall evaluation of individual components of the marketing mix club Bohemians Praha 1905, on the basis of documents subsequently propose concrete solutions to help improve current marketing mix that will lead to more satisfied fans. Methods: To obtain information about the current marketing mix is used structured interview. Satisfaction surveys of fans Bohemians Praha 1905 current marketing mix is done through electronic polling. For the analysis of the current marketing mix is used in the case study. Analysis of conditions is examined through PEST analysis, Porter's model of five forces and subsequently is applying SWOT analysis. Results: Through the study of the marketing mix Bohemians Praha 1905 were found deficiencies. As the biggest problem seems to be lack of parking for visitors football game, which was close to the stadium. Another important deficiency in the provision of services is poor state of toilets in the stadium. Keywords: marketing mix, marketing, sports marketing, Bohemians Praha 1905en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV