Show simple item record

Child with comunicative disability in nursery school
dc.contributor.advisorKlenková, Jiřina
dc.creatorNěmečková, Andrea
dc.date.accessioned2017-05-16T17:17:27Z
dc.date.available2017-05-16T17:17:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57825
dc.description.abstractNázev: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí v předškolním věku. Cílem práce je na podkladu teoretických znalostí analyzovat stav narušené komunikační schopnosti u dětí v předškolním věku a dále zhodnotit stav poskytování logopedické péče a úroveň kvalifikace učitelek v mateřské škole v logopedické problematice. Práce je rozdělena do čtyř částí, přičemž první tři jsou teoretické a čtvrtá část je věnována výzkumu. V teoretických částech jsou vymezeny základní termíny, ontogenetický vývoj dítěte, předškolní vzdělání a následně jednotlivé druhy narušené komunikační schopnosti. V empirické části je popsáno šetření a jeho výsledky. Klíčová slova: řeč, jazyk, komunikace, vývoj řeči, narušená komunikační schopnost, dítě předškolního věku, logopedická intervencecs_CZ
dc.description.abstractTitle: A child with comunicative disability in nursery school Abstract: This bachelor thesis deals with disrupted communication skills on preschool age children. Main goal in this thesis is to analyze the condition of disrupted communication skills on preschool age children on theoretical material and to further evaluate the state of providing logopaedic care and measure qualification level of teachers in nursery schools on logopaedic issue. This thesis is divided into four chapters. First three are theoretical and the fourth is devoted to research. Theoretical parts define basic terms, child ontogenetic development, preschool education and subsequently various types of disrupted communication skills. Empirical part describes research and results of the research. Keywords: speech, language, communication, speech development, communicative disability, preschool child, speech therapyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectřečcs_CZ
dc.subjectjazykcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectvývoj řečics_CZ
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs_CZ
dc.subjectdítě předškolního věkucs_CZ
dc.subjectlogopedická intervencecs_CZ
dc.subjectspeechen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectspeech developmenten_US
dc.subjectcommunicative disabilityen_US
dc.subjectpreschool childen_US
dc.subjectspeech therapyen_US
dc.titleDítě s narušenou komunikační schopností v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121124
dc.title.translatedChild with comunicative disability in nursery schoolen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001677653
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Special Education Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Special Education Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí v předškolním věku. Cílem práce je na podkladu teoretických znalostí analyzovat stav narušené komunikační schopnosti u dětí v předškolním věku a dále zhodnotit stav poskytování logopedické péče a úroveň kvalifikace učitelek v mateřské škole v logopedické problematice. Práce je rozdělena do čtyř částí, přičemž první tři jsou teoretické a čtvrtá část je věnována výzkumu. V teoretických částech jsou vymezeny základní termíny, ontogenetický vývoj dítěte, předškolní vzdělání a následně jednotlivé druhy narušené komunikační schopnosti. V empirické části je popsáno šetření a jeho výsledky. Klíčová slova: řeč, jazyk, komunikace, vývoj řeči, narušená komunikační schopnost, dítě předškolního věku, logopedická intervencecs_CZ
uk.abstract.enTitle: A child with comunicative disability in nursery school Abstract: This bachelor thesis deals with disrupted communication skills on preschool age children. Main goal in this thesis is to analyze the condition of disrupted communication skills on preschool age children on theoretical material and to further evaluate the state of providing logopaedic care and measure qualification level of teachers in nursery schools on logopaedic issue. This thesis is divided into four chapters. First three are theoretical and the fourth is devoted to research. Theoretical parts define basic terms, child ontogenetic development, preschool education and subsequently various types of disrupted communication skills. Empirical part describes research and results of the research. Keywords: speech, language, communication, speech development, communicative disability, preschool child, speech therapyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016776530106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV