Show simple item record

Educational needs identification of nurses
dc.contributor.advisorMarsová, Jana
dc.creatorKuštová, Ivana
dc.date.accessioned2017-05-16T17:10:51Z
dc.date.available2017-05-16T17:10:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57807
dc.description.abstractBakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Obsahem je zaměřená na problematiku identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Zabývá se historickým pohledem na vzdělávání sester ve světě i v České republice. Vytváří obecný pohled všeobecných sester na současný systém vzdělávání, zjišťuje potřeby vzdělávání. Empirická část zjišťuje motivaci a důvody dalšího vzdělávání, mapuje názory všeobecných sester spojených s touto problematikou. Klíčová slova: všeobecná sestra, učení, vzdělávání, motivace.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis have teoretical-empiric character. This work is focused on identification of educational needs of nurses. It deals with historici view of nurses education in the world and in the Czech republic. It formulates general view of nurses on present education system and it finds their education needs. Empiric part of thesis deals with motivation and reasons of next education and detects nurses opinions about these issues. Keywords: nurse, learning, education, motivationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova. 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectvšeobecná sestracs_CZ
dc.subjectučenícs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectnurseen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.titleIdentifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sestercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-02-11
dc.description.departmentInstitute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
dc.description.departmentÚstav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82973
dc.title.translatedEducational needs identification of nursesen_US
dc.contributor.refereeProšková, Eva
dc.identifier.aleph001686105
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Nurseen_US
thesis.degree.disciplineVšeobecná sestracs_CZ
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Institute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVšeobecná sestracs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Nurseen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Obsahem je zaměřená na problematiku identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Zabývá se historickým pohledem na vzdělávání sester ve světě i v České republice. Vytváří obecný pohled všeobecných sester na současný systém vzdělávání, zjišťuje potřeby vzdělávání. Empirická část zjišťuje motivaci a důvody dalšího vzdělávání, mapuje názory všeobecných sester spojených s touto problematikou. Klíčová slova: všeobecná sestra, učení, vzdělávání, motivace.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis have teoretical-empiric character. This work is focused on identification of educational needs of nurses. It deals with historici view of nurses education in the world and in the Czech republic. It formulates general view of nurses on present education system and it finds their education needs. Empiric part of thesis deals with motivation and reasons of next education and detects nurses opinions about these issues. Keywords: nurse, learning, education, motivationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.identifier.lisID990016861050106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV