Výběrové řízení na učitele odborných předmětů
Tender for teachers of vocational subjects
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57616Identifikátory
SIS: 130818
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svoboda, Petr
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
15. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Výběr, učitel, školství, pohovor, testy, inzerátKlíčová slova (anglicky)
Selection, teacher, education, interview, tests, tenderNÁZEV: Výb rové ízení na u itele odborných p edm t AUTOR: Mgr. Roman Kocina KATEDRA (ÚSTAV) Pedagogická fakulta Karlovy univerzity v Praze VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem bakalá ské práce je seznámení s postupy výb rového ízení na pozici u itele odborných p edm t s pr zkumem využívání t chto metod na st edních školách v Ústeckém kraji. V teoretické ásti je popsána problematika výb rového ízení a doporu ený postup jeho provedení. Je zde popsáno jedenáct výb rových ízení získávání uchaze za využití r zných zdroj oslovení, p edvýb ru a použití osobního pohovoru, test , referencí a p edvedení práce jako metody výb ru z uchaze . V praktické ásti byl proveden pr zkum u st edních škol Ústeckého kraje v oblasti výb rového ízení. Na základ získaných poznatk došlo ke zhodnocení využívání systémových postup respondent , vyhodnocení jejich výsledk a upozorn ní na problematické oblasti ve vypisovaných ízeních. KLÍ OVÁ SLOVA: Výb r, u itel, školství, pohovor, testy, inzerát
TITLE: Tender for teachers of vocational subjects AUTHOR: Mgr. Roman Kocina DEPARTMENT: Pedagogical Faculty of Charles University in Prague SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of this work is to introduce the competitive tendering procedures for the position of teachers of vocational subjects, exploring the use of these methods in secondary schools in region. The theoretical part describes the issue of the tender process and recommended its implementation. It describes jedenáctero tender, applicant tracking, using a variety of sources addressing, pre-selection and use of personal interviews, tests, references, and demonstration work as a method of selection of candidates. In the practical part of the research was carried out at public schools Ústí Region in the selection process. Based on the lessons learned was to evaluate the use of system processes respondents evaluate their results and alerts to problematic areas announced by the proceedings. KEYWORDS: Selection, teacher, education, interview, tests, tender