Zobrazit minimální záznam

Semiotics in Marketing: Innovative Marketing Techniques in the Czech Republic and Their Semiotic Analysis
dc.contributor.advisorKladný, Tomáš
dc.creatorRůžičková, Natálie
dc.date.accessioned2020-08-24T16:55:03Z
dc.date.available2020-08-24T16:55:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57384
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na téma praktické využití sémiotiky v marketingu a její aplikací na vybrané kampaně netradičního marketingu v rámci České republiky. Hlavní důvod pro výběr tohoto tématu je zmapování možností použití sémiotiky v neustále se vyvíjející oblasti marketingu, která v České republice ještě nemá vybudované své pevné základy. Sémiotika je interdisciplinární obor, jehož aplikovatelnost pro praxi je široce možná, avšak stále dostatečně nevyužitá. Práce představuje náhled do obou zmiňovaných oborů, ukázky možností jejich propojení a využití s přihlédnutím k situaci současného člověka, jako účastníka konzumní společnosti ovlivněného všudypřítomným reklamním sdělením, kterým je obklopen. Klíčová slova Sémiotika, marketing, aplikovaná sémiotika, sémiotika v marketingu, znak, netradiční marketingové techniky.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on the practical application of semiotics in marketing and its application to selected innovative marketing campaigns in the Czech Republic. The main reason for choosing this topic is to analyze the possibility of using semiotics in the constantly developing area of marketing that the Czech Republic has not yet built its solid foundation. Semiotics is an interdisciplinary field whose applicability in practice is widely available, but still not enough used. The thesis presents an insight into both these fields, the possibility of interconnection and utilization, taking into account the situation of modern man, as a participant in a consumer society influenced by ubiquitous advertising message, which is surrounded by. Keywords Semiotics, Marketing, Applied semiotics, Semiotics in marketing, Sign, Innovative marketing techniques.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectSémiotikacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectaplikovaná sémiotikacs_CZ
dc.subjectsémiotika v marketingucs_CZ
dc.subjectznakcs_CZ
dc.subjectnetradiční marketingové technikycs_CZ
dc.subjectSemioticsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectApplied semioticsen_US
dc.subjectSemiotics in marketingen_US
dc.subjectSignen_US
dc.subjectInnovative marketing techniquesen_US
dc.titleSémiotika v marketingu: Netradiční marketingové techniky v ČR a jejich sémiotická analýzacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-25
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId121153
dc.title.translatedSemiotics in Marketing: Innovative Marketing Techniques in the Czech Republic and Their Semiotic Analysisen_US
dc.contributor.refereePoštulka, Filip
dc.identifier.aleph001628263
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zaměřuje na téma praktické využití sémiotiky v marketingu a její aplikací na vybrané kampaně netradičního marketingu v rámci České republiky. Hlavní důvod pro výběr tohoto tématu je zmapování možností použití sémiotiky v neustále se vyvíjející oblasti marketingu, která v České republice ještě nemá vybudované své pevné základy. Sémiotika je interdisciplinární obor, jehož aplikovatelnost pro praxi je široce možná, avšak stále dostatečně nevyužitá. Práce představuje náhled do obou zmiňovaných oborů, ukázky možností jejich propojení a využití s přihlédnutím k situaci současného člověka, jako účastníka konzumní společnosti ovlivněného všudypřítomným reklamním sdělením, kterým je obklopen. Klíčová slova Sémiotika, marketing, aplikovaná sémiotika, sémiotika v marketingu, znak, netradiční marketingové techniky.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on the practical application of semiotics in marketing and its application to selected innovative marketing campaigns in the Czech Republic. The main reason for choosing this topic is to analyze the possibility of using semiotics in the constantly developing area of marketing that the Czech Republic has not yet built its solid foundation. Semiotics is an interdisciplinary field whose applicability in practice is widely available, but still not enough used. The thesis presents an insight into both these fields, the possibility of interconnection and utilization, taking into account the situation of modern man, as a participant in a consumer society influenced by ubiquitous advertising message, which is surrounded by. Keywords Semiotics, Marketing, Applied semiotics, Semiotics in marketing, Sign, Innovative marketing techniques.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016282630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV