Zobrazit minimální záznam

Educational needs of pedagogic workers interest education
dc.contributor.advisorTrojanová, Irena
dc.creatorBendová, Jolana
dc.date.accessioned2017-05-16T15:12:10Z
dc.date.available2017-05-16T15:12:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57340
dc.description.abstract4 NÁZEV: Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání AUTOR: Jolana Bendová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce "Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání" si klade za cíl zjistit a následně analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání, konkrétně pak pedagogů volného času a vychovatelů školních družin a školních klubů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována třem dílčím oblastem - pojednává o legislativním zakotvení pedagogických pracovníků, objasňuje stěžejní pojmy s danou sférou korespondující, a vedle toho také popisuje možnosti a druhy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část je koncipována jako analýza vzdělávacích potřeb daných cílových skupin. Z hlediska metodologie bylo využito strukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření. Cílem praktické části bylo zjistit preference respondentů ve sféře doplňujícího vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagog, vychovatel, pedagog volného času, zájmové vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, krajští koordinátoři, vzdělávací potřeby.cs_CZ
dc.description.abstract5 TITLE: Educational needs of pedagogic workers interest education AUTHOR: Jolana Bendová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The Bachelors's Thesis "Educational needs of pedagogic workers interest education " aims to identify and analyze the training needs of teachers of formal education, specifically those teachers and educators of free time school groups and school clubs. The work is divided into two part is, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to three sub- regions-1) it discusses the legislative anchoring of teachers, 2) it explains the fundamental concepts of the corresponding sphere, and 3) it describes the options and types of further education of teachers. The practical part is conceived as an analysis of the educational needs of target groups. In terms of methodology, structured interviews and questionnaires were used . The aim of the work was to determine the preferences of the respondents in the area of supplementary education . KEYWORDS: Teachers, educators, educator free time, leisure (interest) education, training of teachers, regional coordinators, educational needs.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPedagogcs_CZ
dc.subjectvychovatelcs_CZ
dc.subjectpedagog volného časucs_CZ
dc.subjectzájmové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectkrajští koordinátořics_CZ
dc.subjectvzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectTeachersen_US
dc.subjecteducatorsen_US
dc.subjecteducator free timeen_US
dc.subjectleisure (interest) educationen_US
dc.subjecttraining of teachersen_US
dc.subjectregional coordinatorsen_US
dc.subjecteducational needsen_US
dc.titleVzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-16
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId132371
dc.title.translatedEducational needs of pedagogic workers interest educationen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001676364
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs4 NÁZEV: Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání AUTOR: Jolana Bendová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce "Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání" si klade za cíl zjistit a následně analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání, konkrétně pak pedagogů volného času a vychovatelů školních družin a školních klubů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována třem dílčím oblastem - pojednává o legislativním zakotvení pedagogických pracovníků, objasňuje stěžejní pojmy s danou sférou korespondující, a vedle toho také popisuje možnosti a druhy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část je koncipována jako analýza vzdělávacích potřeb daných cílových skupin. Z hlediska metodologie bylo využito strukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření. Cílem praktické části bylo zjistit preference respondentů ve sféře doplňujícího vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagog, vychovatel, pedagog volného času, zájmové vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, krajští koordinátoři, vzdělávací potřeby.cs_CZ
uk.abstract.en5 TITLE: Educational needs of pedagogic workers interest education AUTHOR: Jolana Bendová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The Bachelors's Thesis "Educational needs of pedagogic workers interest education " aims to identify and analyze the training needs of teachers of formal education, specifically those teachers and educators of free time school groups and school clubs. The work is divided into two part is, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to three sub- regions-1) it discusses the legislative anchoring of teachers, 2) it explains the fundamental concepts of the corresponding sphere, and 3) it describes the options and types of further education of teachers. The practical part is conceived as an analysis of the educational needs of target groups. In terms of methodology, structured interviews and questionnaires were used . The aim of the work was to determine the preferences of the respondents in the area of supplementary education . KEYWORDS: Teachers, educators, educator free time, leisure (interest) education, training of teachers, regional coordinators, educational needs.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990016763640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV