Zobrazit minimální záznam

Analysis of the current state of information services in the field of theatre arts and their impact on public relations
dc.contributor.advisorVlasák, Rudolf
dc.creatorProcházková, Kateřina
dc.date.accessioned2020-08-19T14:15:28Z
dc.date.available2020-08-19T14:15:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57261
dc.description.abstractWith the aid of a "case study" research design, this thesis analyses the typology of informational services, whose prudent application can influence relations of institutions existing within the drama industry with the broader public. The theoretical part sheds light on the problematic definition of "information services", which is placed in the context of online marketing, and introduces ways, in which this term possesses an added value in the form of affecting the applied processes of public relations within particular institutions. Secondly, it includes basic methodological perspectives on quantitative research, the rules of performing case study research as the selected research design, and last but not least, it describes utilised methods of data collection. The last and most key part of the thesis is based on resulting application of the typology of information services, discussed in the previous parts, and concerns itself with the aforementioned question of their influence on public relation processes of individual institutions. These include the information portal divadlo.cz, which serves caters for the domestic sphere of theatre, and an official web presentation of the Divadlo na Zabradli theatre. The analysis is of inductive nature and is not directed by a previously determined...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se za pomoci metod výzkumného designu, který je označován jako "případová studie", zabývá typologií informačních služeb, jejichž správně zvolená aplikace a podstata jejich významu může eventuálně ovlivňovat styk s veřejností v institucích působících v divadelní kultuře. V rámci teoretické části je nastíněna problematika definice samotného termínu "informační služby", který je zde představen v kontextu internetového marketingu, a jsou představeny způsoby, ve kterých tento termín disponuje nadhodnotou v podobě ovlivňování aplikovaných procesů public relation dané instituce. Druhá část přináší základní metodologická hlediska kvalitativního výzkumu, pravidla tvorby případové studie jako zvoleného výzkumného designu, a v neposlední řadě je doplněna o použité metody sběru dat. Poslední a zároveň klíčová část práce je založena na vlastní analýze uplatnění, v rámci teoretické části uvedené, typologie informačních služeb a zabývá se výše uvedenou otázkou vlivu na procesy public relation ve vybraných institucích. Těmi jsou informační portál pro tuzemskou divadelní scénu s názvem divadlo.cz a oficiální webová prezentace Divadla Na zábradlí. Analýza má induktivní charakter a vznikala bez předem stanovené hypotézy. Veškeré kroky byly prováděny dle zásad deskriptivní případové studie, která se...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectinformační službycs_CZ
dc.subjectinformační potřebycs_CZ
dc.subjectinternetový marketingcs_CZ
dc.subjectkomunikace s veřejnostícs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectpodpora prodejecs_CZ
dc.subjectpřímý marketingcs_CZ
dc.subjectbannercs_CZ
dc.subjecte-mailingcs_CZ
dc.subjecttisková zprávacs_CZ
dc.subjectblogcs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectportál divadlo.czcs_CZ
dc.subjectDivadlo Na zábradlícs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectpřípadová studie- fázecs_CZ
dc.subjectmystery shoppingcs_CZ
dc.subjectpolostrukturovaný rozhovorcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectinformation servicesen_US
dc.subjectinformation needsen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectbanneren_US
dc.subjecte-mailingen_US
dc.subjectpress releaseen_US
dc.subjectblogen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectportal divadlo.czen_US
dc.subjectTheatre Na zábradlíen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjectcase study- phasesen_US
dc.subjectystery shoppingen_US
dc.subjectsemi-structured interviewen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.titleAktuální stav informačních služeb v oblasti divadelní kultury a jejich vliv na public relationscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-02-04
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108247
dc.title.translatedAnalysis of the current state of information services in the field of theatre arts and their impact on public relationsen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph001557712
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se za pomoci metod výzkumného designu, který je označován jako "případová studie", zabývá typologií informačních služeb, jejichž správně zvolená aplikace a podstata jejich významu může eventuálně ovlivňovat styk s veřejností v institucích působících v divadelní kultuře. V rámci teoretické části je nastíněna problematika definice samotného termínu "informační služby", který je zde představen v kontextu internetového marketingu, a jsou představeny způsoby, ve kterých tento termín disponuje nadhodnotou v podobě ovlivňování aplikovaných procesů public relation dané instituce. Druhá část přináší základní metodologická hlediska kvalitativního výzkumu, pravidla tvorby případové studie jako zvoleného výzkumného designu, a v neposlední řadě je doplněna o použité metody sběru dat. Poslední a zároveň klíčová část práce je založena na vlastní analýze uplatnění, v rámci teoretické části uvedené, typologie informačních služeb a zabývá se výše uvedenou otázkou vlivu na procesy public relation ve vybraných institucích. Těmi jsou informační portál pro tuzemskou divadelní scénu s názvem divadlo.cz a oficiální webová prezentace Divadla Na zábradlí. Analýza má induktivní charakter a vznikala bez předem stanovené hypotézy. Veškeré kroky byly prováděny dle zásad deskriptivní případové studie, která se...cs_CZ
uk.abstract.enWith the aid of a "case study" research design, this thesis analyses the typology of informational services, whose prudent application can influence relations of institutions existing within the drama industry with the broader public. The theoretical part sheds light on the problematic definition of "information services", which is placed in the context of online marketing, and introduces ways, in which this term possesses an added value in the form of affecting the applied processes of public relations within particular institutions. Secondly, it includes basic methodological perspectives on quantitative research, the rules of performing case study research as the selected research design, and last but not least, it describes utilised methods of data collection. The last and most key part of the thesis is based on resulting application of the typology of information services, discussed in the previous parts, and concerns itself with the aforementioned question of their influence on public relation processes of individual institutions. These include the information portal divadlo.cz, which serves caters for the domestic sphere of theatre, and an official web presentation of the Divadlo na Zabradli theatre. The analysis is of inductive nature and is not directed by a previously determined...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015577120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV