dc.contributor.advisor | Fišerová, Michaela | |
dc.creator | Pecháčková, Alena | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T16:59:35Z | |
dc.date.available | 2020-08-24T16:59:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/57068 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Intence umělecké fotografie. Možnosti a limity Ecovy recepční estetiky na příkladě výstavy "Tak pravil LaChapelle" věnuje pozornost fotografiím reklamního a uměleckého fotografa Davida LaChapella a teorii recepce a interpretace Umberta Eca. LaChapellovy fotografie jsou příkladem, na němž budou analyzovány limity a možnosti Ecovy recepční estetiky. Za tímto účelem budou využity tři různé interpretace vybraných fotografií (fotografie Potopa a fotografický cyklus Muzeum). | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis Intentions of art photography. Possibilities and limits of Eco's reception aesthetics on the example of the exhibition "Thus Spoke LaChapelle" is dedicated to photographs of a significant advertising and art photographer David LaChapelle, a theory of reception of Umberto Eco. LaChapelle's photographs serve as a means in which will be analyzed the limits and possibilities of Eco's reception aesthetics. Also there will be used three different interpretations of selected photos (the photo Deluge and the photographic series Museum). | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.subject | David LaChapelle | cs_CZ |
dc.subject | Umberto Eco | cs_CZ |
dc.subject | intence | cs_CZ |
dc.subject | intertextualita | cs_CZ |
dc.subject | recepční estetika | cs_CZ |
dc.subject | autor | cs_CZ |
dc.subject | fotograf | cs_CZ |
dc.subject | symbol | cs_CZ |
dc.subject | výstava | cs_CZ |
dc.subject | interpretace | cs_CZ |
dc.subject | David LaChapelle | en_US |
dc.subject | Umberto Eco | en_US |
dc.subject | Intention | en_US |
dc.subject | Intertextuality | en_US |
dc.subject | Reception Aesthetics | en_US |
dc.subject | Autor | en_US |
dc.subject | Photographer | en_US |
dc.subject | Symbol | en_US |
dc.subject | Exhibition | en_US |
dc.subject | Interpretation | en_US |
dc.title | Intence umělecké fotografie. Možnosti a limity Ecovy recepční estetiky na příkladě výstavy Tak pravil LaChapelle | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-25 | |
dc.description.department | Department of Electronic Culture and Semiotics | en_US |
dc.description.department | Katedra elektronické kultury a sémiotiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 121242 | |
dc.title.translated | Intention of Art Photograph. Possibilities and Limits of Eco's Receptionist Aesthetic on the Example of the Exhibition "Thus Spoke LaChapelle" | en_US |
dc.contributor.referee | Šafaříková, Radana | |
dc.identifier.aleph | 001628251 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Electronic Culture and Semiotics | en_US |
thesis.degree.discipline | Elektronická kultura a sémiotika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semiotics | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Elektronická kultura a sémiotika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Electronic Culture and Semiotics | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Intence umělecké fotografie. Možnosti a limity Ecovy recepční estetiky na příkladě výstavy "Tak pravil LaChapelle" věnuje pozornost fotografiím reklamního a uměleckého fotografa Davida LaChapella a teorii recepce a interpretace Umberta Eca. LaChapellovy fotografie jsou příkladem, na němž budou analyzovány limity a možnosti Ecovy recepční estetiky. Za tímto účelem budou využity tři různé interpretace vybraných fotografií (fotografie Potopa a fotografický cyklus Muzeum). | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis Intentions of art photography. Possibilities and limits of Eco's reception aesthetics on the example of the exhibition "Thus Spoke LaChapelle" is dedicated to photographs of a significant advertising and art photographer David LaChapelle, a theory of reception of Umberto Eco. LaChapelle's photographs serve as a means in which will be analyzed the limits and possibilities of Eco's reception aesthetics. Also there will be used three different interpretations of selected photos (the photo Deluge and the photographic series Museum). | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016282510106986 | |