Show simple item record

Functional thinking of high school students
dc.contributor.advisorPilous, Derek
dc.creatorJanda, David
dc.date.accessioned2017-05-16T13:57:36Z
dc.date.available2017-05-16T13:57:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57043
dc.description.abstractCílem diplomové práce Funkční myšlení u žáků středních škol je analýza a popis vybraných problémových aspektů z výuky teorie funkcí na střední škole. V první části práce jsou popsány základní teoretické koncepce v oblasti didaktiky matematiky se zaměřením na uvedenou problematiku a shrnuty vybrané výzkumy z hlediska jednotlivých aspektů. Druhá část práce je věnována analýze původního výzkumu realizovaného v hodinách matematiky na střední škole. V závěrečné kapitole jsou shrnuty výsledky výzkumu z hlediska jednotlivých aspektů a diskutován jejich význam a způsob využití ve výuce.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis Functional thinking of high school students is an analysis and descrip- tion of chosen aspects of function theory at high school, which seems to be problematic. The first chapter of the thesis summarizes basic theoretical concepts of didactics of mathematics focusing on and describing selected researches in the framework of aspects. The second part deals with the analysis of the research realized in standard math lessons at high school. The final chapter of the thesis recapitulates the results of the research from the points of view of particular aspects and discuses their importance and the way of utilization in education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectfunkcecs_CZ
dc.subjectfunkční myšlenícs_CZ
dc.subjectdidaktika matematikycs_CZ
dc.subjectpoznávací procescs_CZ
dc.subjectproceptcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectfunctionsen_US
dc.subjectfunctional thinkingen_US
dc.subjectmathematics educationen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectprocepten_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titleFunkční myšlení žáků středních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-04
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId119283
dc.title.translatedFunctional thinking of high school studentsen_US
dc.contributor.refereeVondrová, Naďa
dc.identifier.aleph001621367
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Information and Communication Technologies - Mathematicsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy informační a komunikační technologie - matematikacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy informační a komunikační technologie - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Information and Communication Technologies - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce Funkční myšlení u žáků středních škol je analýza a popis vybraných problémových aspektů z výuky teorie funkcí na střední škole. V první části práce jsou popsány základní teoretické koncepce v oblasti didaktiky matematiky se zaměřením na uvedenou problematiku a shrnuty vybrané výzkumy z hlediska jednotlivých aspektů. Druhá část práce je věnována analýze původního výzkumu realizovaného v hodinách matematiky na střední škole. V závěrečné kapitole jsou shrnuty výsledky výzkumu z hlediska jednotlivých aspektů a diskutován jejich význam a způsob využití ve výuce.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis Functional thinking of high school students is an analysis and descrip- tion of chosen aspects of function theory at high school, which seems to be problematic. The first chapter of the thesis summarizes basic theoretical concepts of didactics of mathematics focusing on and describing selected researches in the framework of aspects. The second part deals with the analysis of the research realized in standard math lessons at high school. The final chapter of the thesis recapitulates the results of the research from the points of view of particular aspects and discuses their importance and the way of utilization in education.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV