Zobrazit minimální záznam

Effective communication between the school management and the school board
dc.contributor.advisorTrojanová, Irena
dc.creatorPáčová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-16T12:44:36Z
dc.date.available2017-05-16T12:44:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56774
dc.description.abstract1 NÁZEV: (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou AUTOR: Jana Páčová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Předmětem bakalářské práce (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou je analyzovat způsoby komunikace mezi členy školských rad a vedením škol. Cílem je zjistit, které způsoby komunikace jsou používány nejčastěji, jaké jsou jejich klady a zápory, jaká frekvence komunikace a důvody komunikace mezi oběma stranami. Záměrem práce je pak na základě zjištěných údajů vyplývajících z provedeného výzkumu vytvořit doporučení, které poslouží k usnadnění komunikace a k volbě její vhodné formy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů komunikace, komunikační proces, druhy, formy a funkce komunikace, školská rada a vedení školy. Praktická část zpracovává výzkumné šetření prováděné formou dotazníku, který je sestaven na základě potvrzení či vyvrácení tří tvrzení. V závěru práce je vytvořeno doporučení pro efektivní komunikaci. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, školská rada, vedení školycs_CZ
dc.description.abstract1 TITLE: The effective communication between the school management and the school board AUTHOR: Jana Páčová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The object of my dissertation "The effective communication between the school management and the school board" is to analyze the ways of communication between the members of school boards and school management. The goal is to find out which ways of communication areostly used, their positive and negative features, and the frequency and reasons of this communication between both sides. Based on the figures emerging from the research that has been carried out to design recommendations which would help to choose the appropriate form of communication and make the whole communication process easier. The theoretical part of the dissertation deals with defining of terms such as communication, communication process, types, forms and functions of communication, school board and school management. The practical part arranges the survey, carried out in the form of questionnaire, based on allegations. At the end of the thesis the recommendation for an effective communication is suggested. KEYWORDS: communication, school board, school managementen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectškolská radacs_CZ
dc.subjectvedení školycs_CZ
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectschool boarden_US
dc.subjectschool managementen_US
dc.titleEfektivní komunikace mezi vedením školy a školskou radoucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113828
dc.title.translatedEffective communication between the school management and the school boarden_US
dc.contributor.refereeKitzberger, Jindřich
dc.identifier.aleph001602870
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs1 NÁZEV: (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou AUTOR: Jana Páčová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Předmětem bakalářské práce (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou je analyzovat způsoby komunikace mezi členy školských rad a vedením škol. Cílem je zjistit, které způsoby komunikace jsou používány nejčastěji, jaké jsou jejich klady a zápory, jaká frekvence komunikace a důvody komunikace mezi oběma stranami. Záměrem práce je pak na základě zjištěných údajů vyplývajících z provedeného výzkumu vytvořit doporučení, které poslouží k usnadnění komunikace a k volbě její vhodné formy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů komunikace, komunikační proces, druhy, formy a funkce komunikace, školská rada a vedení školy. Praktická část zpracovává výzkumné šetření prováděné formou dotazníku, který je sestaven na základě potvrzení či vyvrácení tří tvrzení. V závěru práce je vytvořeno doporučení pro efektivní komunikaci. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, školská rada, vedení školycs_CZ
uk.abstract.en1 TITLE: The effective communication between the school management and the school board AUTHOR: Jana Páčová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The object of my dissertation "The effective communication between the school management and the school board" is to analyze the ways of communication between the members of school boards and school management. The goal is to find out which ways of communication areostly used, their positive and negative features, and the frequency and reasons of this communication between both sides. Based on the figures emerging from the research that has been carried out to design recommendations which would help to choose the appropriate form of communication and make the whole communication process easier. The theoretical part of the dissertation deals with defining of terms such as communication, communication process, types, forms and functions of communication, school board and school management. The practical part arranges the survey, carried out in the form of questionnaire, based on allegations. At the end of the thesis the recommendation for an effective communication is suggested. KEYWORDS: communication, school board, school managementen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990016028700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV