dc.contributor.advisor | Trojanová, Irena | |
dc.creator | Páčová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T12:44:36Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T12:44:36Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/56774 | |
dc.description.abstract | 1 NÁZEV: (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou AUTOR: Jana Páčová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Předmětem bakalářské práce (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou je analyzovat způsoby komunikace mezi členy školských rad a vedením škol. Cílem je zjistit, které způsoby komunikace jsou používány nejčastěji, jaké jsou jejich klady a zápory, jaká frekvence komunikace a důvody komunikace mezi oběma stranami. Záměrem práce je pak na základě zjištěných údajů vyplývajících z provedeného výzkumu vytvořit doporučení, které poslouží k usnadnění komunikace a k volbě její vhodné formy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů komunikace, komunikační proces, druhy, formy a funkce komunikace, školská rada a vedení školy. Praktická část zpracovává výzkumné šetření prováděné formou dotazníku, který je sestaven na základě potvrzení či vyvrácení tří tvrzení. V závěru práce je vytvořeno doporučení pro efektivní komunikaci. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, školská rada, vedení školy | cs_CZ |
dc.description.abstract | 1 TITLE: The effective communication between the school management and the school board AUTHOR: Jana Páčová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The object of my dissertation "The effective communication between the school management and the school board" is to analyze the ways of communication between the members of school boards and school management. The goal is to find out which ways of communication areostly used, their positive and negative features, and the frequency and reasons of this communication between both sides. Based on the figures emerging from the research that has been carried out to design recommendations which would help to choose the appropriate form of communication and make the whole communication process easier. The theoretical part of the dissertation deals with defining of terms such as communication, communication process, types, forms and functions of communication, school board and school management. The practical part arranges the survey, carried out in the form of questionnaire, based on allegations. At the end of the thesis the recommendation for an effective communication is suggested. KEYWORDS: communication, school board, school management | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Komunikace | cs_CZ |
dc.subject | školská rada | cs_CZ |
dc.subject | vedení školy | cs_CZ |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | school board | en_US |
dc.subject | school management | en_US |
dc.title | Efektivní komunikace mezi vedením školy a školskou radou | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-20 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 113828 | |
dc.title.translated | Effective communication between the school management and the school board | en_US |
dc.contributor.referee | Kitzberger, Jindřich | |
dc.identifier.aleph | 001602870 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | 1 NÁZEV: (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou AUTOR: Jana Páčová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Předmětem bakalářské práce (Efektivní) komunikace mezi vedením školy a školskou radou je analyzovat způsoby komunikace mezi členy školských rad a vedením škol. Cílem je zjistit, které způsoby komunikace jsou používány nejčastěji, jaké jsou jejich klady a zápory, jaká frekvence komunikace a důvody komunikace mezi oběma stranami. Záměrem práce je pak na základě zjištěných údajů vyplývajících z provedeného výzkumu vytvořit doporučení, které poslouží k usnadnění komunikace a k volbě její vhodné formy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů komunikace, komunikační proces, druhy, formy a funkce komunikace, školská rada a vedení školy. Praktická část zpracovává výzkumné šetření prováděné formou dotazníku, který je sestaven na základě potvrzení či vyvrácení tří tvrzení. V závěru práce je vytvořeno doporučení pro efektivní komunikaci. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, školská rada, vedení školy | cs_CZ |
uk.abstract.en | 1 TITLE: The effective communication between the school management and the school board AUTHOR: Jana Páčová DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The object of my dissertation "The effective communication between the school management and the school board" is to analyze the ways of communication between the members of school boards and school management. The goal is to find out which ways of communication areostly used, their positive and negative features, and the frequency and reasons of this communication between both sides. Based on the figures emerging from the research that has been carried out to design recommendations which would help to choose the appropriate form of communication and make the whole communication process easier. The theoretical part of the dissertation deals with defining of terms such as communication, communication process, types, forms and functions of communication, school board and school management. The practical part arranges the survey, carried out in the form of questionnaire, based on allegations. At the end of the thesis the recommendation for an effective communication is suggested. KEYWORDS: communication, school board, school management | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016028700106986 | |