Show simple item record

Využití ICT při výuce a učení angličtiny na 2.stupni ZŠ a SŠ
dc.contributor.advisorVít, Radek
dc.creatorKučera, Martin
dc.date.accessioned2017-05-16T12:39:12Z
dc.date.available2017-05-16T12:39:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56752
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na využití ICT (počítačů a dalších elektronických zařízení) při výuce a studiu angličtiny na 2. stupni ZŠ a SŠ. Je prezentováno užití data projektorů a interaktivních tabulí při hodinách angličtiny. Je prozkoumáváno, jak motivovat studenty k samostudiu angličtiny za použití ICT doma. Pozornost je věnována jak softwarovému, tak hardwarovému hledisku. Dotazníkovým šetřením se zjišťovalo, jestli učitelé používají elektronická zařízení při výuce angličtiny, jak často, jaká zařízení, proč a co si o používání elektronických zařízení při hodinách angličtiny, dle jejich názoru, myslí studenti. Zjistilo se, že většina dotazovaných učitelů angličtiny elektronická zařízení používá alespoň občas. Domnívají se, že studenty takové hodiny více baví a lépe rozumí probírané látce. Audio přehrávače jsou stále nejčastějším elektronickým zařízením používaným při hodinách angličtiny, ale hojně se již také používají např. počítače. Dotazníkovým šetřením mezi studenty angličtiny na gymnáziu se zjišťovalo, jaká elektronická zařízení se používají v hodinách angličtiny a jaký na jejich používání mají studenti názor. Zjistilo se, že studenti preferují používání elektronických zařízení při hodinách angličtiny, takové hodiny je hlavně více baví. Většina studentů má nejradši interaktivní tabule v...cs_CZ
dc.description.abstractThe B.A. thesis is focused on making use of ICT (computers and other electronic devices) for teaching and learning English at lower and upper secondary schools. Making use of data projectors and interactive whiteboards at English lessons is presented. It is researched how to motivate students for the self-study of English at home. Both software and hardware points of view are taken into account. A questionnaire research was conducted to discover whether teachers use electronic devices in English lessons, how often, what devices, why and what in their opinion students think about the usage of electronic devices in English lessons. It was discovered that most of responding teachers use electronic devices at least sometimes. They believe that students enjoy this kind of lessons more and can better understand the subject matter. Audio players are still the most commonly used electronic device in English lessons, however, e.g. computers are used very often nowadays as well. A questionnaire research for students of English at a grammar school discovered what electronic devices are used in English lessons and what the students' opinion on the usage is. It was discovered that students prefer making use of electronic devices in English lessons, they enjoy the lessons more. The majority of the students like...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectangličtinacs_CZ
dc.subjectICTen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectEnglishen_US
dc.titleMaking use of ICT for teaching and learning English at lower and upper secondary schoolsen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId123876
dc.title.translatedVyužití ICT při výuce a učení angličtiny na 2.stupni ZŠ a SŠcs_CZ
dc.contributor.refereeMorgan, Craig Alan
dc.identifier.aleph001602869
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Information Technology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Informační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Informační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Information Technology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na využití ICT (počítačů a dalších elektronických zařízení) při výuce a studiu angličtiny na 2. stupni ZŠ a SŠ. Je prezentováno užití data projektorů a interaktivních tabulí při hodinách angličtiny. Je prozkoumáváno, jak motivovat studenty k samostudiu angličtiny za použití ICT doma. Pozornost je věnována jak softwarovému, tak hardwarovému hledisku. Dotazníkovým šetřením se zjišťovalo, jestli učitelé používají elektronická zařízení při výuce angličtiny, jak často, jaká zařízení, proč a co si o používání elektronických zařízení při hodinách angličtiny, dle jejich názoru, myslí studenti. Zjistilo se, že většina dotazovaných učitelů angličtiny elektronická zařízení používá alespoň občas. Domnívají se, že studenty takové hodiny více baví a lépe rozumí probírané látce. Audio přehrávače jsou stále nejčastějším elektronickým zařízením používaným při hodinách angličtiny, ale hojně se již také používají např. počítače. Dotazníkovým šetřením mezi studenty angličtiny na gymnáziu se zjišťovalo, jaká elektronická zařízení se používají v hodinách angličtiny a jaký na jejich používání mají studenti názor. Zjistilo se, že studenti preferují používání elektronických zařízení při hodinách angličtiny, takové hodiny je hlavně více baví. Většina studentů má nejradši interaktivní tabule v...cs_CZ
uk.abstract.enThe B.A. thesis is focused on making use of ICT (computers and other electronic devices) for teaching and learning English at lower and upper secondary schools. Making use of data projectors and interactive whiteboards at English lessons is presented. It is researched how to motivate students for the self-study of English at home. Both software and hardware points of view are taken into account. A questionnaire research was conducted to discover whether teachers use electronic devices in English lessons, how often, what devices, why and what in their opinion students think about the usage of electronic devices in English lessons. It was discovered that most of responding teachers use electronic devices at least sometimes. They believe that students enjoy this kind of lessons more and can better understand the subject matter. Audio players are still the most commonly used electronic device in English lessons, however, e.g. computers are used very often nowadays as well. A questionnaire research for students of English at a grammar school discovered what electronic devices are used in English lessons and what the students' opinion on the usage is. It was discovered that students prefer making use of electronic devices in English lessons, they enjoy the lessons more. The majority of the students like...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV