dc.contributor.advisor | Svoboda, Petr | |
dc.creator | Nováková, Miluše | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T12:35:42Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T12:35:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/56738 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je zmapování informačního systému v České školní inspekci, zjištění možných nedostatků a zpracování návodu na jejich odstranění. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, které se týkají informačních systémů v České školní inspekci. V další části je charakteristika informačních systémů v České školní inspekci a v základních školách Středočeského kraje a Prahy. Využívání informačních prostředků (před 12 lety, před 6 lety a v současnosti). V praktické části je analýza výsledků výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory Středočeského inspektorátu a Pražského inspektorátu, mezi řediteli základních škol ve Středočeském kraji a v Praze. Závěrečná část poukazuje na výhody a nevýhody v oblasti informačních systémů a nabízí návrhy na změny ve struktuře vnějšího a vnitřního informačního systému. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of my thesis is to analyze the information system of the Czech School Inspection, identification of potential gaps and processing instructions for their removal. In the theoretical section summarizes theoretical knowledge related to information systems in the Czech School Inspection. In the next part of the information systems in the Czech School Inspection and primary schools of the Central Region and Prague. The use of information resources (12 years ago, 6 years ago and now). The practical part is the analysis of the results of research carried out a questionnaire survey among school inspectors of the Central Inspectorate and Prague Inspectorate, heads of primary schools in Central Bohemia and Prague. The final section highlights the advantages and disadvantages in the field of information systems and offers suggestions for changes in the structure of external and internal information system. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Česká školní inspekce | cs_CZ |
dc.subject | inspektoráty České školní inspekce | cs_CZ |
dc.subject | informační systém | cs_CZ |
dc.subject | vnitřní informační systém | cs_CZ |
dc.subject | vnější informační systém | cs_CZ |
dc.subject | internetové stránky | cs_CZ |
dc.subject | InspIS (inspekční databázový program České školní inspekce) | cs_CZ |
dc.subject | GINIS (elektronická spisová služba) | cs_CZ |
dc.subject | e-mail | cs_CZ |
dc.subject | Czech School Inspectorate | en_US |
dc.subject | Inspectorate of the Czech School Inspectorate | en_US |
dc.subject | information system | en_US |
dc.subject | internal information system | en_US |
dc.subject | extermal information system | en_US |
dc.subject | website | en_US |
dc.subject | InspIS (inspection database program Czech school inspection) | en_US |
dc.subject | GINIS (electronic filing service) | en_US |
dc.subject | e-mail | en_US |
dc.title | Informační systémy v České školní inspekci a možnosti jejich využití | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-19 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 133041 | |
dc.title.translated | Information Systems at Czech School Inspection and Posibilities of their Use | en_US |
dc.contributor.referee | Trojan, Václav | |
dc.identifier.aleph | 001601946 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé bakalářské práce je zmapování informačního systému v České školní inspekci, zjištění možných nedostatků a zpracování návodu na jejich odstranění. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, které se týkají informačních systémů v České školní inspekci. V další části je charakteristika informačních systémů v České školní inspekci a v základních školách Středočeského kraje a Prahy. Využívání informačních prostředků (před 12 lety, před 6 lety a v současnosti). V praktické části je analýza výsledků výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory Středočeského inspektorátu a Pražského inspektorátu, mezi řediteli základních škol ve Středočeském kraji a v Praze. Závěrečná část poukazuje na výhody a nevýhody v oblasti informačních systémů a nabízí návrhy na změny ve struktuře vnějšího a vnitřního informačního systému. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of my thesis is to analyze the information system of the Czech School Inspection, identification of potential gaps and processing instructions for their removal. In the theoretical section summarizes theoretical knowledge related to information systems in the Czech School Inspection. In the next part of the information systems in the Czech School Inspection and primary schools of the Central Region and Prague. The use of information resources (12 years ago, 6 years ago and now). The practical part is the analysis of the results of research carried out a questionnaire survey among school inspectors of the Central Inspectorate and Prague Inspectorate, heads of primary schools in Central Bohemia and Prague. The final section highlights the advantages and disadvantages in the field of information systems and offers suggestions for changes in the structure of external and internal information system. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016019460106986 | |