Social media metrics
Social media metrics
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55975Identifikátory
SIS: 106970
Kolekce
- Kvalifikační práce [23201]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šlerka, Josef
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
11. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sociální média, sociální sítě, Web 2.0, monitoring sociálních médií, metriky sociálních médií, Facebook, TwitterKlíčová slova (anglicky)
social media, social networks, web 2.0, social media monitoring, social media metrics, Facebook, TwitterS rostoucím množstvím dat produkovaných uživateli na sociálních médiích roste i potřeba extrahovat pouze relevantní data pro marketingové, výzkumné a další účely. Bakalářská práce "Social media metrics" představuje problematiku monitoringu, měření a metrik sociálních médií. Práce představuje, shrnuje a rozděluje metriky sociálních médií. V praktické části také mapuje a zachycuje současný stav měření a monitoringu sociálních médií v české praxi. Výzkumem mezi správci velkých brandových facebookových profilů hodnotím využívání nástrojů na monitoring sociálních médií a využívané způsoby měření sociálních médií v České republice.
With growing amount of data produced by users on social media the need of extraction of relevant data for marketing, research and other uses grows as well. The bachelor thesis named "Social media metrics" presents the issues of monitoring, measurement and metrics of social media. In the research part it also maps and captures the present Czech practice in measurement and monitoring of social media. I also rate the use of social media monitoring tools and usual methods of social media measurement in the Czech Republic based on research among administrators of big brand Facebook profiles.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využití marketingu v sociálních médiích
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBečvaříková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 6. 6. 2011Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ... -
Komunikace českých vinařských spolků VOC v digitálním věku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMrázová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 29. 6. 2020Social media has been getting more and more attention from common users as well as businesses. Although the level of social media adoption varies by sector and geographical location, all companies strive to understand which ... -
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOTurazová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 7. 2. 2017Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech ...