Zobrazit minimální záznam

Lifelong Learning Politics: complementary and compatibility CR to the EU
dc.contributor.advisorPlechanovová, Běla
dc.creatorSvobodová, Aneta
dc.date.accessioned2020-08-17T09:17:19Z
dc.date.available2020-08-17T09:17:19Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55971
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám definováním souvislostí mezi vznikajícím konceptem vzdělávání dospělých na úrovni EU a následným projevem podpory v národním vzdělávacím programu ČR, reakcí na jednotlivé dokumenty a uvedením v praxi v národním měřítku. Za stěžejní bod považuji koncepci Lisabonského procesu a jeho naplňování na evropské úrovni. Prioritou bakalářské práce bude zhodnocení postupu České republiky v souladu se vzdělávací politikou Evropské Unie, vzájemná kompatibilita a komplementarita obou konceptů vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractIn my bachelor thesis deals with defining the relationship between the emerging concept of adult education at EU level and the expression of support in the national curriculum of the Czech Republic, response documents and putting into practice on a national scale. The fundamental point I think the concept of the Lisbon process and its implementation at European level. The priority thesis will evaluate the progress of the Czech Republic in accordance with the educational policy of the European Union, mutual compatibility and complementarity of the two concepts of education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectadult learningen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectLisbon Programmeen_US
dc.subjectLifelong Learning Programmeen_US
dc.subjectEuropean Educational Societyen_US
dc.subjectvzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.subjectceloživotní učenícs_CZ
dc.subjectLisabonský programcs_CZ
dc.subjectProgram celoživotního učenícs_CZ
dc.subjectEvropská vzdělanostní společnostcs_CZ
dc.titlePolitika celoživotního učení: komplementarita a kompatibilita postupu ČR vůči EUcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-11
dc.description.departmentKatedra mezinárodních vztahůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of International Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId139452
dc.title.translatedLifelong Learning Politics: complementary and compatibility CR to the EUen_US
dc.contributor.refereeKnutelská, Viera
dc.identifier.aleph001623490
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Science and International Relationsen_US
thesis.degree.disciplinePolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
thesis.degree.programPolitical Scienceen_US
thesis.degree.programPolitologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mezinárodních vztahůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of International Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Science and International Relationsen_US
uk.degree-program.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVe své bakalářské práci se zabývám definováním souvislostí mezi vznikajícím konceptem vzdělávání dospělých na úrovni EU a následným projevem podpory v národním vzdělávacím programu ČR, reakcí na jednotlivé dokumenty a uvedením v praxi v národním měřítku. Za stěžejní bod považuji koncepci Lisabonského procesu a jeho naplňování na evropské úrovni. Prioritou bakalářské práce bude zhodnocení postupu České republiky v souladu se vzdělávací politikou Evropské Unie, vzájemná kompatibilita a komplementarita obou konceptů vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enIn my bachelor thesis deals with defining the relationship between the emerging concept of adult education at EU level and the expression of support in the national curriculum of the Czech Republic, response documents and putting into practice on a national scale. The fundamental point I think the concept of the Lisbon process and its implementation at European level. The priority thesis will evaluate the progress of the Czech Republic in accordance with the educational policy of the European Union, mutual compatibility and complementarity of the two concepts of education.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mezinárodních vztahůcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016234900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV