dc.contributor.advisor | Plechanovová, Běla | |
dc.creator | Svobodová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2020-08-17T09:17:19Z | |
dc.date.available | 2020-08-17T09:17:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/55971 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zabývám definováním souvislostí mezi vznikajícím konceptem vzdělávání dospělých na úrovni EU a následným projevem podpory v národním vzdělávacím programu ČR, reakcí na jednotlivé dokumenty a uvedením v praxi v národním měřítku. Za stěžejní bod považuji koncepci Lisabonského procesu a jeho naplňování na evropské úrovni. Prioritou bakalářské práce bude zhodnocení postupu České republiky v souladu se vzdělávací politikou Evropské Unie, vzájemná kompatibilita a komplementarita obou konceptů vzdělávání. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my bachelor thesis deals with defining the relationship between the emerging concept of adult education at EU level and the expression of support in the national curriculum of the Czech Republic, response documents and putting into practice on a national scale. The fundamental point I think the concept of the Lisbon process and its implementation at European level. The priority thesis will evaluate the progress of the Czech Republic in accordance with the educational policy of the European Union, mutual compatibility and complementarity of the two concepts of education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | adult learning | en_US |
dc.subject | lifelong learning | en_US |
dc.subject | Lisbon Programme | en_US |
dc.subject | Lifelong Learning Programme | en_US |
dc.subject | European Educational Society | en_US |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | celoživotní učení | cs_CZ |
dc.subject | Lisabonský program | cs_CZ |
dc.subject | Program celoživotního učení | cs_CZ |
dc.subject | Evropská vzdělanostní společnost | cs_CZ |
dc.title | Politika celoživotního učení: komplementarita a kompatibilita postupu ČR vůči EU | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-11 | |
dc.description.department | Katedra mezinárodních vztahů | cs_CZ |
dc.description.department | Department of International Relations | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 139452 | |
dc.title.translated | Lifelong Learning Politics: complementary and compatibility CR to the EU | en_US |
dc.contributor.referee | Knutelská, Viera | |
dc.identifier.aleph | 001623490 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Political Science and International Relations | en_US |
thesis.degree.discipline | Politologie a mezinárodní vztahy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Political Science | en_US |
thesis.degree.program | Politologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra mezinárodních vztahů | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of International Relations | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Politologie a mezinárodní vztahy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Political Science and International Relations | en_US |
uk.degree-program.cs | Politologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Political Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své bakalářské práci se zabývám definováním souvislostí mezi vznikajícím konceptem vzdělávání dospělých na úrovni EU a následným projevem podpory v národním vzdělávacím programu ČR, reakcí na jednotlivé dokumenty a uvedením v praxi v národním měřítku. Za stěžejní bod považuji koncepci Lisabonského procesu a jeho naplňování na evropské úrovni. Prioritou bakalářské práce bude zhodnocení postupu České republiky v souladu se vzdělávací politikou Evropské Unie, vzájemná kompatibilita a komplementarita obou konceptů vzdělávání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my bachelor thesis deals with defining the relationship between the emerging concept of adult education at EU level and the expression of support in the national curriculum of the Czech Republic, response documents and putting into practice on a national scale. The fundamental point I think the concept of the Lisbon process and its implementation at European level. The priority thesis will evaluate the progress of the Czech Republic in accordance with the educational policy of the European Union, mutual compatibility and complementarity of the two concepts of education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mezinárodních vztahů | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016234900106986 | |