Zobrazit minimální záznam

Public space, its social parametres and not only visual dimensions
dc.contributor.advisorŠmíd, Jan
dc.creatorKrobová, Karolína
dc.date.accessioned2017-05-16T08:55:40Z
dc.date.available2017-05-16T08:55:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55873
dc.description.abstractKROBOVÁ, K. (2012). Veřejný prostor, jeho sociální parametry a nejen obrazové dimenze Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 122 stran. (Přílohy mimo knižní část diplomové práce: soubor fotografií a objekt-totem) Diplomová práce se zabývá tématem veřejného prostoru v jeho dimenzích vizuálních, architektonických, obrazových, sociálních i psychologických. Jak na nás tento prostor působí a jak jeho podobu ovlivňujeme. Tyto pohledy jsou vztaženy k věkové skupině dospívajících. Navazuji na svoji bakalářskou práci, která se zabývala touto kategorií v oblasti subkultury graffiti a streetartu, kterou zde používám v příkladech a možných vlivech na grafický design a ilustraci. Na teoretickou část navazuji doplňujícím dotazníkem a didaktickým projektem, částečně zrealizovaným v praxi. Práci doplňuji o dokumentaci obrazů ve veřejném prostoru, objekt a rituál v něm. Klíčová slova: VEŘEJNÝ PROSTOR, KOMUNIKACE, TVŮRCE, SUBKULTURY, VIZUALITA, KONTEXT, REKLAMA, GRAFFITI, STREET ART, UMĚNÍ, KULTURA, VÝTVARNÁ VÝCHOVAcs_CZ
dc.description.abstractKROBOVÁ, K. (2012). Public space, its social parameters and not only pictorial dimensions. Praha: Charles University, Faculty of Education, Art department, 122 pages. (Attachment: set of photography and object-totem) This thesis is corcerned with public space in its dimensions of visual, architectonic, pictorial, social and psychological. How does the space impact us and how do we influence it. This kinds of view are hold out with people in age of adolescent. I follow up with my bachelor work which was concerned with this age group in course of study in subculture graffiti and street art which I use now for examples and possible influnces on graphic design and illustration. I continue with refilling questionnaire and didactics project, partly practically maked in practice, after theory. This work is topped up with documentary of pictures in public space, object of my own and ritual in space like this. Key words: PUBLIC SPACE, COMUNICATION, CREATOR, SUBCULTURES, VIZUALITY, CONTEXT, ADVERTISMENT, GRAFFITI, STREET ART, ART, CULTURE, ART EDUCATIONen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectGRAFFITIcs_CZ
dc.subjectSTREET ARTcs_CZ
dc.subjectUMĚNÍcs_CZ
dc.subjectKULTURAcs_CZ
dc.subjectVEŘEJNÝ PROSTORcs_CZ
dc.subjectKOMUNIKACEcs_CZ
dc.subjectTVŮRCEcs_CZ
dc.subjectSUBKULTURAcs_CZ
dc.subjectVIZUALITAcs_CZ
dc.subjectKONTEXTcs_CZ
dc.subjectREKLAMAcs_CZ
dc.subjectVÝTVARNÁ VÝCHOVAcs_CZ
dc.subjectGRAFFITIen_US
dc.subjectSTREET ARTen_US
dc.subjectARTen_US
dc.subjectCULTUREen_US
dc.subjectPUBLIC SPACEen_US
dc.subjectCOMUNICATIONen_US
dc.subjectCREATORen_US
dc.subjectSUBCULTUREen_US
dc.subjectVIZUALITYen_US
dc.subjectCONTEXTen_US
dc.subjectADVERTISMENTen_US
dc.subjectART EDUCATIONen_US
dc.titleVeřejný prostor, jeho sociální parametry a nejen obrazové dimenzecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-19
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95795
dc.title.translatedPublic space, its social parametres and not only visual dimensionsen_US
dc.contributor.refereeSedlák, Michal
dc.identifier.aleph001610103
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csKROBOVÁ, K. (2012). Veřejný prostor, jeho sociální parametry a nejen obrazové dimenze Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 122 stran. (Přílohy mimo knižní část diplomové práce: soubor fotografií a objekt-totem) Diplomová práce se zabývá tématem veřejného prostoru v jeho dimenzích vizuálních, architektonických, obrazových, sociálních i psychologických. Jak na nás tento prostor působí a jak jeho podobu ovlivňujeme. Tyto pohledy jsou vztaženy k věkové skupině dospívajících. Navazuji na svoji bakalářskou práci, která se zabývala touto kategorií v oblasti subkultury graffiti a streetartu, kterou zde používám v příkladech a možných vlivech na grafický design a ilustraci. Na teoretickou část navazuji doplňujícím dotazníkem a didaktickým projektem, částečně zrealizovaným v praxi. Práci doplňuji o dokumentaci obrazů ve veřejném prostoru, objekt a rituál v něm. Klíčová slova: VEŘEJNÝ PROSTOR, KOMUNIKACE, TVŮRCE, SUBKULTURY, VIZUALITA, KONTEXT, REKLAMA, GRAFFITI, STREET ART, UMĚNÍ, KULTURA, VÝTVARNÁ VÝCHOVAcs_CZ
uk.abstract.enKROBOVÁ, K. (2012). Public space, its social parameters and not only pictorial dimensions. Praha: Charles University, Faculty of Education, Art department, 122 pages. (Attachment: set of photography and object-totem) This thesis is corcerned with public space in its dimensions of visual, architectonic, pictorial, social and psychological. How does the space impact us and how do we influence it. This kinds of view are hold out with people in age of adolescent. I follow up with my bachelor work which was concerned with this age group in course of study in subculture graffiti and street art which I use now for examples and possible influnces on graphic design and illustration. I continue with refilling questionnaire and didactics project, partly practically maked in practice, after theory. This work is topped up with documentary of pictures in public space, object of my own and ritual in space like this. Key words: PUBLIC SPACE, COMUNICATION, CREATOR, SUBCULTURES, VIZUALITY, CONTEXT, ADVERTISMENT, GRAFFITI, STREET ART, ART, CULTURE, ART EDUCATIONen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV