Zobrazit minimální záznam

"Friends in the Travels:" The Media Image of the Pope John Paul II. and His Message to the Mass Media
dc.contributor.advisorProvecho López, Juan Ignacio
dc.creatorSeidl, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-16T08:11:22Z
dc.date.available2017-05-16T08:11:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55692
dc.description.abstractPapež Jan Pavel II., který stál v čele římskokatolické církve v letech 1978-2005, je považován za jednoho z nejvýznamnějších čelních představitelů této náboženské instituce. Velmi výrazná byla také jeho činnost v oblasti mediální komunikace, která je dodnes v mnoha ohledech považována za revoluční. Jan Pavel II. mimo jiné přímo vybízel k aktivnímu zapojení věřících do procesu mediální komunikace, zvyšování mediální gramotnosti, vzniku církevních sdělovacích prostředků a jejich spolupráci s veřejnoprávními či komerčními médii. Sám byl přitom ze strany žurnalistů velmi oblíbený. Tato diplomová práce s názvem "Kamarádi na cestách": mediální image papeže Jana Pavla II. a jeho poselství hromadným sdělovacím prostředkům se snaží zachytit přístup Svatého otce k masovým médiím a jejich aktivnímu využívání, jeho postřehy, které adresoval jak tvůrcům mediálních obsahů, tak jejich publiku, a analyzovat faktory, které vedly k papežovu úspěchu na poli mediální komunikace i jeho pozitivně vnímanému mediálnímu obrazu. Stěžejní část textu tvoří analýza papežských poselství ke Světovým dnům hromadných sdělovacích prostředků, z jejichž obsahu lze papežovy postoje k problematice médií velmi dobře vyčíst. Představeny jsou rovněž základní kontextové informace umožňující snazší vhled do tématu i zásadní mediální kroky,...cs_CZ
dc.description.abstractPope John Paul II who led the Roman Catholic Church in the period of 1978-2005 is seen as one of the most influential top officials of this religious institution. His activity in the area of media communication was very conspicuous and has been considered to be revolutionary in many respects until today. Among other things, John Paul II directly encouraged the faithful to actively join the process of media communication, broadening media awareness, the rise of Church media channels as well as their active cooperation with public service or commercial media. Personally, he was very popular among the journalists. This master thesis under the title "Kamarádi na cestách": mediální image papeže Jana Pavla II. a jeho poselství hromadným sdělovacím prostředkům ("Friends in the Travels": The Media Image of the Pope John Paul II and His Message to the Mass Media)" attempts to track the approach of the Holy Father to mass media; his active use of mass media; observations addressed to media content creators as well as their target audience; as well as to analyse factors leading to the Pope's success in the field of media communication and his positively perceived media image. The central part of the text consists of an analysis of the Pope's messages on the occasions of World Communications Days. Their...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectJan Pavel IIcs_CZ
dc.subjectmasová médiacs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectřímskokatolická církevcs_CZ
dc.subjectSvětový den hromadných sdělovacích prostředkůcs_CZ
dc.subjecttiskcs_CZ
dc.subjectJohn Paul IIen_US
dc.subjectmass mediaen_US
dc.subjectmedia imageen_US
dc.subjectRoman Catholic Churchen_US
dc.subjectWorld Communications Dayen_US
dc.subjectpressen_US
dc.title"Kamarádi na cestách": mediální image papeže Jana Pavla II. a jeho poselství hromadným sdělovacím prostředkůmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId111796
dc.title.translated"Friends in the Travels:" The Media Image of the Pope John Paul II. and His Message to the Mass Mediaen_US
dc.contributor.refereeKraus, Jiří
dc.identifier.aleph001603566
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPapež Jan Pavel II., který stál v čele římskokatolické církve v letech 1978-2005, je považován za jednoho z nejvýznamnějších čelních představitelů této náboženské instituce. Velmi výrazná byla také jeho činnost v oblasti mediální komunikace, která je dodnes v mnoha ohledech považována za revoluční. Jan Pavel II. mimo jiné přímo vybízel k aktivnímu zapojení věřících do procesu mediální komunikace, zvyšování mediální gramotnosti, vzniku církevních sdělovacích prostředků a jejich spolupráci s veřejnoprávními či komerčními médii. Sám byl přitom ze strany žurnalistů velmi oblíbený. Tato diplomová práce s názvem "Kamarádi na cestách": mediální image papeže Jana Pavla II. a jeho poselství hromadným sdělovacím prostředkům se snaží zachytit přístup Svatého otce k masovým médiím a jejich aktivnímu využívání, jeho postřehy, které adresoval jak tvůrcům mediálních obsahů, tak jejich publiku, a analyzovat faktory, které vedly k papežovu úspěchu na poli mediální komunikace i jeho pozitivně vnímanému mediálnímu obrazu. Stěžejní část textu tvoří analýza papežských poselství ke Světovým dnům hromadných sdělovacích prostředků, z jejichž obsahu lze papežovy postoje k problematice médií velmi dobře vyčíst. Představeny jsou rovněž základní kontextové informace umožňující snazší vhled do tématu i zásadní mediální kroky,...cs_CZ
uk.abstract.enPope John Paul II who led the Roman Catholic Church in the period of 1978-2005 is seen as one of the most influential top officials of this religious institution. His activity in the area of media communication was very conspicuous and has been considered to be revolutionary in many respects until today. Among other things, John Paul II directly encouraged the faithful to actively join the process of media communication, broadening media awareness, the rise of Church media channels as well as their active cooperation with public service or commercial media. Personally, he was very popular among the journalists. This master thesis under the title "Kamarádi na cestách": mediální image papeže Jana Pavla II. a jeho poselství hromadným sdělovacím prostředkům ("Friends in the Travels": The Media Image of the Pope John Paul II and His Message to the Mass Media)" attempts to track the approach of the Holy Father to mass media; his active use of mass media; observations addressed to media content creators as well as their target audience; as well as to analyse factors leading to the Pope's success in the field of media communication and his positively perceived media image. The central part of the text consists of an analysis of the Pope's messages on the occasions of World Communications Days. Their...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990016035660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV