Zobrazit minimální záznam

The marketing communications proposal of project FitCamp Prague focused on online media
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠrámková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-05-16T07:40:50Z
dc.date.available2017-05-16T07:40:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55575
dc.description.abstractNázev: Návrh marketingové komunikace projektu FitCamp Prague se zaměřením na online média Cíle: Cílem této diplomové práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a návrh nových možností komunikačního mixu, díky kterým budou splněny stanovené komunikační cíle projektu FitCamp Prague při zohlednění omezených finančních prostředků. Z tohoto důvodu se práce zaměřuje především na online média jako hlavního komunikačního kanálu. Metody: V této diplomové práci bude využito situační analýzy, která bude vystavěna na analýze SWOT pro přehled silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení, na analýze konkurence a segmentaci zákazníka. Marketingový výzkum bude proveden formou dotazování. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bude návrh nové marketingové komunikace projektu FitCamp Prague pro období září 2013 - prosinec 2014. Návrh bude zaměřen především na online média. Tento návrh bude předložen organizačnímu týmu a aplikován přímo do praxe. Klíčová slova: marketingová komunikace, online média, Facebook, FitCamp Praguecs_CZ
dc.description.abstractTitle: The marketing communications proposal of project FitCamp Prague focused on online media. Objectives: Taking into account the limited financial resources, the objective of this thesis is to mix the best design of communication tools and new ways of communication, through which the communication objectives of the project FitCamp Prague, can be fulfilled. For this reason the thesis focuses on the online media as the main communication channel. Methods: This study will implement a situational analysis of current marketing situations, which will be built on the SWOT analysis for an overview of strengths, weaknesses, opportunities, threats and on the competitive analysis and customer segmentation. Marketing research will be conducted through interviews. Results: The result of the thesis will create a new marketing communication proposal for the project FitCamp Prague for the period of September 2013 - December 2014. The proposal will be mainly focused on online media. This proposal will be submitted to the organizing team and applied directly into practice. Key words: marketing communication, online media, Facebook, FitCamp Pragueen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectonline médiacs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectFitCamp Praguecs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectonline mediaen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectFitCamp Pragueen_US
dc.titleNávrh marketingové komunikace projektu FitCamp Prague se zaměřením na online médiacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId127168
dc.title.translatedThe marketing communications proposal of project FitCamp Prague focused on online mediaen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph001634967
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Návrh marketingové komunikace projektu FitCamp Prague se zaměřením na online média Cíle: Cílem této diplomové práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a návrh nových možností komunikačního mixu, díky kterým budou splněny stanovené komunikační cíle projektu FitCamp Prague při zohlednění omezených finančních prostředků. Z tohoto důvodu se práce zaměřuje především na online média jako hlavního komunikačního kanálu. Metody: V této diplomové práci bude využito situační analýzy, která bude vystavěna na analýze SWOT pro přehled silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení, na analýze konkurence a segmentaci zákazníka. Marketingový výzkum bude proveden formou dotazování. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bude návrh nové marketingové komunikace projektu FitCamp Prague pro období září 2013 - prosinec 2014. Návrh bude zaměřen především na online média. Tento návrh bude předložen organizačnímu týmu a aplikován přímo do praxe. Klíčová slova: marketingová komunikace, online média, Facebook, FitCamp Praguecs_CZ
uk.abstract.enTitle: The marketing communications proposal of project FitCamp Prague focused on online media. Objectives: Taking into account the limited financial resources, the objective of this thesis is to mix the best design of communication tools and new ways of communication, through which the communication objectives of the project FitCamp Prague, can be fulfilled. For this reason the thesis focuses on the online media as the main communication channel. Methods: This study will implement a situational analysis of current marketing situations, which will be built on the SWOT analysis for an overview of strengths, weaknesses, opportunities, threats and on the competitive analysis and customer segmentation. Marketing research will be conducted through interviews. Results: The result of the thesis will create a new marketing communication proposal for the project FitCamp Prague for the period of September 2013 - December 2014. The proposal will be mainly focused on online media. This proposal will be submitted to the organizing team and applied directly into practice. Key words: marketing communication, online media, Facebook, FitCamp Pragueen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016349670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV