dc.contributor.advisor | Forst, Libor | |
dc.creator | Roztočil, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T07:02:06Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T07:02:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/55426 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit implementaci strategické deskové hry Risk, která bude podporovat jak hru proti počítačem ovládaným soupeřům, tak hru více lidských hráčů prostřednictvím sítě Internet. Součástí úkolu je navrhnout znovupoužitelný síťový protokol. V rámci implementace bude poskytnuto rozhraní pro definování nových počítačových strategií. Program bude koncipován jako nástroj pro vývoj těchto strategíí, s jeho pomocí bude možné strategie ladit i za běhu hry. Program bude podporovat operační systémy MS Windows a Linux. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to create an implementation of a strategic board game of Risk. A play against computer-controlled opponents will be supported, as well as multiplayer game of human players over the Internet. A design of a reusable communication protocol is also a part of the task. An interface for defining a new computer strategies will be provided within the implementation. The program will be oriented as a tool for develepment of those strategies, it will help to debug strategies within an actual game. The program will support MS~Windows and Linux operating systems. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | teorie her | cs_CZ |
dc.subject | síťová komunikace | cs_CZ |
dc.subject | multiplatformní GUI | cs_CZ |
dc.subject | game strategy | en_US |
dc.subject | network communication | en_US |
dc.subject | multiplatform GUI | en_US |
dc.title | Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-20 | |
dc.description.department | Network and Labs Management Center | en_US |
dc.description.department | Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 129646 | |
dc.title.translated | Game strategy creation and debugging tool | en_US |
dc.contributor.referee | Klímek, Jakub | |
dc.identifier.aleph | 001602851 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Network and Labs Management Center | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je vytvořit implementaci strategické deskové hry Risk, která bude podporovat jak hru proti počítačem ovládaným soupeřům, tak hru více lidských hráčů prostřednictvím sítě Internet. Součástí úkolu je navrhnout znovupoužitelný síťový protokol. V rámci implementace bude poskytnuto rozhraní pro definování nových počítačových strategií. Program bude koncipován jako nástroj pro vývoj těchto strategíí, s jeho pomocí bude možné strategie ladit i za běhu hry. Program bude podporovat operační systémy MS Windows a Linux. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this thesis is to create an implementation of a strategic board game of Risk. A play against computer-controlled opponents will be supported, as well as multiplayer game of human players over the Internet. A design of a reusable communication protocol is also a part of the task. An interface for defining a new computer strategies will be provided within the implementation. The program will be oriented as a tool for develepment of those strategies, it will help to debug strategies within an actual game. The program will support MS~Windows and Linux operating systems. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016028510106986 | |