Zobrazit minimální záznam

3D akční hra v podivném městě
dc.contributor.advisorBalyo, Tomáš
dc.creatorHavránek, Štěpán
dc.date.accessioned2017-05-16T06:49:30Z
dc.date.available2017-05-16T06:49:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55383
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem a následnou implementací real-time akční hry ve světě, který se nedá popsat klasickým třídimensionálním reálným lineárním vektorovým prostorem. Tato počítačová hra ovšem používá 3D zobrazování. Práce popisuje celý průběh vývoje: použití různých známých i vlastních technik, algoritmů a datových struktur. Při návrhu implementace různých částí také popisuje rozhodování mezi různýmy způsoby a rozebírá i ty nakonec nepoužité. Součástí díla jsou i umělé bytosti obývající město v tomto prostoru. Dále je zde i protihráč, který se snaží plánovat své kroky tak, aby zabránil hráčovi město obsadit a snaží se to udělat sám.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents the whole game implementation process. It goes through various sets of techniques, algorithms and data structures used or considered during the development. It also describes different ways of solving specified problems and the choices between them. Moreover there are artificial beings situated in the town inside the surrounding. The player's goal is to capture the whole city. There is also an opponent, who systematically plans his tasks and tries to possess the city as well.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectreal-time akční hracs_CZ
dc.subject3D hracs_CZ
dc.subjectumělá inteligencecs_CZ
dc.subjectplánovánícs_CZ
dc.subjectreal-time action gameen_US
dc.subject3D gameen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.title3D akční hra v podivném městěen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId128708
dc.title.translated3D akční hra v podivném městěcs_CZ
dc.contributor.refereeHauzar, David
dc.identifier.aleph001602846
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá návrhem a následnou implementací real-time akční hry ve světě, který se nedá popsat klasickým třídimensionálním reálným lineárním vektorovým prostorem. Tato počítačová hra ovšem používá 3D zobrazování. Práce popisuje celý průběh vývoje: použití různých známých i vlastních technik, algoritmů a datových struktur. Při návrhu implementace různých částí také popisuje rozhodování mezi různýmy způsoby a rozebírá i ty nakonec nepoužité. Součástí díla jsou i umělé bytosti obývající město v tomto prostoru. Dále je zde i protihráč, který se snaží plánovat své kroky tak, aby zabránil hráčovi město obsadit a snaží se to udělat sám.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents the whole game implementation process. It goes through various sets of techniques, algorithms and data structures used or considered during the development. It also describes different ways of solving specified problems and the choices between them. Moreover there are artificial beings situated in the town inside the surrounding. The player's goal is to capture the whole city. There is also an opponent, who systematically plans his tasks and tries to possess the city as well.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016028460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV