Zobrazit minimální záznam

Communication of AC Sparta Praha,a.s. in 2009-2011
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorSoukup, Tomáš
dc.date.accessioned2020-02-14T14:12:18Z
dc.date.available2020-02-14T14:12:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55376
dc.description.abstractIn the opening chapters of this thesis are described the individual components of the marketing and communication mix and also the most important moments in the history of the AC Sparta Praha fotbal, a.s. The main objective of this thesis is the analysis and evaluation of the major factors of marketing communications and public relations methods of the club in 2009-2011 leading to the conclusion that Sparta Praha is from this point of view best functioning club in the Czech Republic. This was achieved by illustrating the development of the number of spectators at matches and number of fans on the social network Facebook and its consecutive comparison with the other club playing in the first Czech football league.en_US
dc.description.abstractV úvodních kapitolách této práce charakterizuji jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu a přibližuji nejdůležitější okamžiky historie klubu AC Sparta Praha fotbal, a.s. Hlavním cílem této práce je pak analýza a zhodnocení hlavních faktorů marketingové komunikace a metod public relations tohoto klubu v období 2009-2011 vedoucích k závěru, že je Sparta z tohoto hlediska nejlépe fungujícím klubem v České republice. Toho je dosaženo ilustrováním vývoje počtu diváků na utkáních a fanoušků na sociální síti Facebook a jeho následném srovnání s kluby hrající nejvyšší českou fotbalovou soutěž.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSpartaen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectfanen_US
dc.subjectSpartacs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectfanoušekcs_CZ
dc.titleKomunikační aktivity sportovního klubu AC Sparta Praha fotbal, a.s. v letech 2009-2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-17
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId126224
dc.title.translatedCommunication of AC Sparta Praha,a.s. in 2009-2011en_US
dc.contributor.refereeKřeček, Jan
dc.identifier.aleph001600752
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV úvodních kapitolách této práce charakterizuji jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu a přibližuji nejdůležitější okamžiky historie klubu AC Sparta Praha fotbal, a.s. Hlavním cílem této práce je pak analýza a zhodnocení hlavních faktorů marketingové komunikace a metod public relations tohoto klubu v období 2009-2011 vedoucích k závěru, že je Sparta z tohoto hlediska nejlépe fungujícím klubem v České republice. Toho je dosaženo ilustrováním vývoje počtu diváků na utkáních a fanoušků na sociální síti Facebook a jeho následném srovnání s kluby hrající nejvyšší českou fotbalovou soutěž.cs_CZ
uk.abstract.enIn the opening chapters of this thesis are described the individual components of the marketing and communication mix and also the most important moments in the history of the AC Sparta Praha fotbal, a.s. The main objective of this thesis is the analysis and evaluation of the major factors of marketing communications and public relations methods of the club in 2009-2011 leading to the conclusion that Sparta Praha is from this point of view best functioning club in the Czech Republic. This was achieved by illustrating the development of the number of spectators at matches and number of fans on the social network Facebook and its consecutive comparison with the other club playing in the first Czech football league.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016007520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV