Zobrazit minimální záznam

Use of social networks in improving communication with the readershiip on examle of IHNED.cz
dc.contributor.advisorČermák, Miloš
dc.creatorNěmečková, Hana
dc.date.accessioned2020-02-14T13:42:56Z
dc.date.available2020-02-14T13:42:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55046
dc.description.abstractSocial network sites (and new media in general) transform the relationship between professional media organizations and their audiences. My bachelor thesis "Use of social networks in improving communication with the readership on example of IHNED.cz" focuses on how the media use pages or accounts on social network websites Facebook and Twitter in order to communicate with their readership in real time. In the first, theoretical, part, I define the notion of social networks and describe the history and functioning of the most widespread social network sites, with particular emphasis on Facebook and Twitter. The basis of the thesis also touches on the description of the possibilities and mechanisms of usage of social network sites in terms of the news media. In the research segment of the thesis I examine the activity of the Czech news server IHNED.cz on social network sites Facebook and Twitter by means of quantitative analysis. The intention is to detect what content is offered to fans (followers) of IHNED.cz, whether it evokes a response in them and to what extent IHNED.cz is communicating with its readers through social network sites. The thesis also contains the results of a questionnaire among four hundred fans (followers) of IHNED.cz on Twitter and Facebook. The aim was to find out how and...en_US
dc.description.abstractSociální sítě (a nová média obecně) proměňují vztah mezi profesionálními mediálními organizacemi a jejich publikem. Bakalářská práce "Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz" se zaměřuje na to, jak média využívají stránky, respektive účty na webových sociálních sítích Facebook a Twitter jako nástroj ke komunikaci se svými čtenáři v reálném čase. V úvodní, teoretické části je definován pojem sociální sítě a popsána historie a funkce celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítí, se zvláštním důrazem na sítě Facebook a Twitter. Zaměřuji se i na možnosti a mechanismy využívání sociálních sítí z hlediska zpravodajských médií. Praktická část bakalářské práce zkoumá působení zpravodajského serveru IHNED.cz na sociálních sítích Facebook a Twitter prostřednictvím kvantitativní analýzy. Zabývá se tím, jaký obsah IHNED.cz na těchto sítích svým fanouškům (odběratelům) nabízí, jakou to u nich vyvolává odezvu a do jaké míry s nimi IHNED.cz prostřednictvím sociálních sítí diskutuje. Práce obsahuje i výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo čtyři sta respondentů, kteří jsou fanoušky a/nebo odběrateli IHNED.cz na Twitteru a na Facebooku. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem a odkud čerpají aktuální zpravodajství, jaký styl komunikace na sociálních sítích ze...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsocial network sitesen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectnews coverageen_US
dc.subjectreadershipen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.subjectInternet communicationen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectzpravodajstvícs_CZ
dc.subjectčtenářcs_CZ
dc.subjectpublikumcs_CZ
dc.subjectinternetová komunikacecs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.titleSociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.czcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId125527
dc.title.translatedUse of social networks in improving communication with the readershiip on examle of IHNED.czen_US
dc.contributor.refereeTrunečka, Ondřej
dc.identifier.aleph001601229
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSociální sítě (a nová média obecně) proměňují vztah mezi profesionálními mediálními organizacemi a jejich publikem. Bakalářská práce "Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz" se zaměřuje na to, jak média využívají stránky, respektive účty na webových sociálních sítích Facebook a Twitter jako nástroj ke komunikaci se svými čtenáři v reálném čase. V úvodní, teoretické části je definován pojem sociální sítě a popsána historie a funkce celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítí, se zvláštním důrazem na sítě Facebook a Twitter. Zaměřuji se i na možnosti a mechanismy využívání sociálních sítí z hlediska zpravodajských médií. Praktická část bakalářské práce zkoumá působení zpravodajského serveru IHNED.cz na sociálních sítích Facebook a Twitter prostřednictvím kvantitativní analýzy. Zabývá se tím, jaký obsah IHNED.cz na těchto sítích svým fanouškům (odběratelům) nabízí, jakou to u nich vyvolává odezvu a do jaké míry s nimi IHNED.cz prostřednictvím sociálních sítí diskutuje. Práce obsahuje i výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo čtyři sta respondentů, kteří jsou fanoušky a/nebo odběrateli IHNED.cz na Twitteru a na Facebooku. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem a odkud čerpají aktuální zpravodajství, jaký styl komunikace na sociálních sítích ze...cs_CZ
uk.abstract.enSocial network sites (and new media in general) transform the relationship between professional media organizations and their audiences. My bachelor thesis "Use of social networks in improving communication with the readership on example of IHNED.cz" focuses on how the media use pages or accounts on social network websites Facebook and Twitter in order to communicate with their readership in real time. In the first, theoretical, part, I define the notion of social networks and describe the history and functioning of the most widespread social network sites, with particular emphasis on Facebook and Twitter. The basis of the thesis also touches on the description of the possibilities and mechanisms of usage of social network sites in terms of the news media. In the research segment of the thesis I examine the activity of the Czech news server IHNED.cz on social network sites Facebook and Twitter by means of quantitative analysis. The intention is to detect what content is offered to fans (followers) of IHNED.cz, whether it evokes a response in them and to what extent IHNED.cz is communicating with its readers through social network sites. The thesis also contains the results of a questionnaire among four hundred fans (followers) of IHNED.cz on Twitter and Facebook. The aim was to find out how and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016012290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV