Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek"
The marketing communication of the city Terezin and its project named "Terezin - revitalization of historical sights"
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54995Identifikátory
SIS: 125935
Kolekce
- Kvalifikační práce [17911]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bednařík, Petr
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Město Terezín, Projekt Oživení památek Terezína, Terezín - město změny, marketingová komunikace města, cestovní ruch, turismusKlíčová slova (anglicky)
City of Terezín, Project of the Terezin's sights revitalization, Terezin - city of change, marketing communication of the city, travel industry, tourismPředmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek" je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Terezín a zároveň projektu "Terezín-oživení historických památek". Na projekt byla městu v roce 2010 poskytnuta půlmiliardová dotace z fondů EU a jeho vývoj bude mít vliv na budoucí podobu cestovního ruchu Terezína. Cílem bylo zmapovat současnou podobu marketingové komunikace města a také Památníku Terezín, který má na starost podstatnou část místních památek včetně jejich propagace. Na základě odborných zdrojů, vlastního výzkumu a dotazníkového šetření byl marketingový mix pevnosti Terezín jako celku podroben kritice a byla navržena doporučení. Ta vycházejí ze skutečnosti, že Terezín aktuálně pracuje na obnově a rozvoji místních turistických tras a atraktivit, jejichž komunikační aktivity jsou teprve připravovány.
The subject of this bachelor thesis on the topic of Marketing communication of the city Terezín and its project named "Terezín - revitalization of historical sights" is a description and analysis of communication activities of the City of Terezín and its project "Terezín - revitalization of historical sights". In 2010 the city has received a grant worth over 500 million from the EU and its development will affect the future shape of tourism in Terezín. The aim of this thesis was to map the current form of marketing communication of the city and of the Terezín Memorial, which is responsible for a significant part of the local sights, including their promotion. On the basis of expert resources, my own research and performed survey the marketing mix of the fortress Terezín as a whole was subjected to criticism and recommendations were proposed. Those are based on the fact that Terezín is currently working on the reconstruction and development of local hiking trails and attractions and the communication activities are still only being prepared.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Praktikování židovských svátků v Terezíně
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOZunová, Markéta (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2. 9. 2014Bakalářská práce Praktikování židovských svátků v Terezíně pojednává o židovské otázce v první polovině dvacátého století s důrazem na válečná léta druhé světové války. V počáteční fázi své práce se věnuji vývoji Židů na ... -
Výchova v terezínském ghettu (na základě analýzy časopisů vydávaných dětmi)
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVavrová, Věra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 13. 6. 2016Tato bakalářská práce se zabývá tématem výchovy a vzdělávání židovských dětí v terezínském ghettu v období Protektorátu Čechy a Morava. Je zaměřena na to, jakým způsobem se odráží výsledky působení terezínských vychovatelů ... -
Terezínská pedagogika
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLepšová, Miloslava (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 19. 5. 2011