dc.contributor.advisor | Máchová, Eva | |
dc.creator | Pohůnek, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T13:50:09Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T13:50:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/54962 | |
dc.description.abstract | Gamification is right now one of the fastest rising trends in marketing. It focuses on gaining new customers and keeping current ones by bringing game mechanics and game principles to non-gaming environment. Gamification however isn't just a buzzword. Gartner says that by 2014 every bigger company will have its gamification consultant, who should be as important as social media experts are now. This thesis is focusing on gamification towards web, web services and online marketing. It serves not only as an academic introduction to the term itself, but also shows how to apply game mechanics on the Internet. It also describes and evaluates real life examples of gamification in online marketing. | en_US |
dc.description.abstract | Gamifikace je v současnosti jeden z nejrychleji rostoucích trendů v marketingu. Zabývá se problematikou přilákání nových zákazníků a udržení si stávajících za pomoci zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Gamifikace není jen současný trendový pojem. Podle analytické firmy Gartner bude mít do roku 2014 každá větší společnost gamifikačního konzultanta, kterému bude přikládána stejná váha, jako v současnosti expertům na nová média a sociální sítě. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na gamifikaci směrem k webu, webovým službám a online marketingu. Klade si za cíl jednak vyložit samotný pojem gamifikace a přiblížit základní herní mechanismy aplikovatelné v prostředí internetu, ale zároveň i popsat a zhodnotit praktické příklady užití gamifikace směrem k online marketingu. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | Gamification | en_US |
dc.subject | online marketing | en_US |
dc.subject | game mechanics | en_US |
dc.subject | game design | en_US |
dc.subject | player types | en_US |
dc.subject | internet | en_US |
dc.subject | Foursquare | en_US |
dc.subject | GL Extra | en_US |
dc.subject | Gamifikace | cs_CZ |
dc.subject | online marketing | cs_CZ |
dc.subject | herní mechaniky | cs_CZ |
dc.subject | game design | cs_CZ |
dc.subject | typologie hráčů | cs_CZ |
dc.subject | internet | cs_CZ |
dc.subject | Foursquare | cs_CZ |
dc.subject | GL Extra | cs_CZ |
dc.title | Gamifikace v online marketingu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-19 | |
dc.description.department | Katedra marketingové komunikace a public relations | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Marketing Communication and Public Relations | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 125932 | |
dc.title.translated | Gamification in Online Marketing | en_US |
dc.contributor.referee | Švelch, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 001601889 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Marketingová komunikace a public relations | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Marketing Communications and Public Relations | en_US |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relations | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relations | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Marketingová komunikace a public relations | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Marketing Communications and Public Relations | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Gamifikace je v současnosti jeden z nejrychleji rostoucích trendů v marketingu. Zabývá se problematikou přilákání nových zákazníků a udržení si stávajících za pomoci zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Gamifikace není jen současný trendový pojem. Podle analytické firmy Gartner bude mít do roku 2014 každá větší společnost gamifikačního konzultanta, kterému bude přikládána stejná váha, jako v současnosti expertům na nová média a sociální sítě. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na gamifikaci směrem k webu, webovým službám a online marketingu. Klade si za cíl jednak vyložit samotný pojem gamifikace a přiblížit základní herní mechanismy aplikovatelné v prostředí internetu, ale zároveň i popsat a zhodnotit praktické příklady užití gamifikace směrem k online marketingu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Gamification is right now one of the fastest rising trends in marketing. It focuses on gaining new customers and keeping current ones by bringing game mechanics and game principles to non-gaming environment. Gamification however isn't just a buzzword. Gartner says that by 2014 every bigger company will have its gamification consultant, who should be as important as social media experts are now. This thesis is focusing on gamification towards web, web services and online marketing. It serves not only as an academic introduction to the term itself, but also shows how to apply game mechanics on the Internet. It also describes and evaluates real life examples of gamification in online marketing. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relations | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016018890106986 | |