dc.contributor.advisor | Dvořák, Bohuslav | |
dc.creator | Dudáková, Luisa | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T03:53:34Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T03:53:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/54818 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí se zabývá fenoménem interaktivních tabulí; jejich charakteristikou, instalací do škol, možnými způsoby využití a přínosem pro výuku angličtiny. Hlavním cílem je prozkoumat tuto pomůcku z různých úhlů pohledu, zmapovat situaci interaktivních tabulí v České republice a poskytnout technickou i metodickou podporu učitelům angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část shrnuje fakta o interaktivních tabulích na základě celosvětového výzkumu a publikací, zatímco hlavní část je více orientována na učitele a zaměřuje se na praktické aspekty využití IWB ve školách. Z toho důvodu zahrnuje průzkum, příručku s mnoha nápady, ukázkové aktivity vytvořené v softwaru ActivInspire a doplněné o detailní komentář, a na závěr školení, které bylo zorganizováno v Praze. Digitální přílohy jsou nedílnou součástí práce. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), výuka angličtiny, metodika, technologie, ActivInspire, příručka | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard deals with the phenomenon of interactive whiteboards; their characteristics, installation in schools, possible ways of use and contributions to English lessons. The main aims are to examine the tool from various perspectives, to research the situation of IWBs in the Czech Republic and to provide technical as well as methodological support for teachers of English as a foreign language. The theoretical part summarises facts about interactive whiteboards on the basis of worldwide research and publications, whereas the main body is more teacher-oriented and focuses on the practical aspects of using IWBs at schools. Therefore, it includes a survey, guidelines with many ideas, sample activities created in the software ActiveInspire and accompanied by a detailed commentary, and finally, training for teachers which was organised in Prague. Digital appendices form an inseparable part of the thesis. Key words: interactive whiteboard (IWB), English teaching, methodology, technology, ActivInspire, guidelines | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | interaktivní tabule (IWB) | cs_CZ |
dc.subject | výuka angličtiny | cs_CZ |
dc.subject | metodika | cs_CZ |
dc.subject | technologie | cs_CZ |
dc.subject | ActivInspire | cs_CZ |
dc.subject | příručka | cs_CZ |
dc.subject | interactive whiteboard (IWB) | en_US |
dc.subject | English teaching | en_US |
dc.subject | methodology | en_US |
dc.subject | technology | en_US |
dc.subject | ActivInspire | en_US |
dc.subject | guidelines | en_US |
dc.title | Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-20 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 132478 | |
dc.title.translated | Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Vít, Radek | |
dc.identifier.aleph | 001602741 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - German language | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - German language | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí se zabývá fenoménem interaktivních tabulí; jejich charakteristikou, instalací do škol, možnými způsoby využití a přínosem pro výuku angličtiny. Hlavním cílem je prozkoumat tuto pomůcku z různých úhlů pohledu, zmapovat situaci interaktivních tabulí v České republice a poskytnout technickou i metodickou podporu učitelům angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část shrnuje fakta o interaktivních tabulích na základě celosvětového výzkumu a publikací, zatímco hlavní část je více orientována na učitele a zaměřuje se na praktické aspekty využití IWB ve školách. Z toho důvodu zahrnuje průzkum, příručku s mnoha nápady, ukázkové aktivity vytvořené v softwaru ActivInspire a doplněné o detailní komentář, a na závěr školení, které bylo zorganizováno v Praze. Digitální přílohy jsou nedílnou součástí práce. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), výuka angličtiny, metodika, technologie, ActivInspire, příručka | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard deals with the phenomenon of interactive whiteboards; their characteristics, installation in schools, possible ways of use and contributions to English lessons. The main aims are to examine the tool from various perspectives, to research the situation of IWBs in the Czech Republic and to provide technical as well as methodological support for teachers of English as a foreign language. The theoretical part summarises facts about interactive whiteboards on the basis of worldwide research and publications, whereas the main body is more teacher-oriented and focuses on the practical aspects of using IWBs at schools. Therefore, it includes a survey, guidelines with many ideas, sample activities created in the software ActiveInspire and accompanied by a detailed commentary, and finally, training for teachers which was organised in Prague. Digital appendices form an inseparable part of the thesis. Key words: interactive whiteboard (IWB), English teaching, methodology, technology, ActivInspire, guidelines | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016027410106986 | |