Show simple item record

Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí
dc.contributor.advisorDvořák, Bohuslav
dc.creatorDudáková, Luisa
dc.date.accessioned2017-05-16T03:53:34Z
dc.date.available2017-05-16T03:53:34Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54818
dc.description.abstractDiplomová práce Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí se zabývá fenoménem interaktivních tabulí; jejich charakteristikou, instalací do škol, možnými způsoby využití a přínosem pro výuku angličtiny. Hlavním cílem je prozkoumat tuto pomůcku z různých úhlů pohledu, zmapovat situaci interaktivních tabulí v České republice a poskytnout technickou i metodickou podporu učitelům angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část shrnuje fakta o interaktivních tabulích na základě celosvětového výzkumu a publikací, zatímco hlavní část je více orientována na učitele a zaměřuje se na praktické aspekty využití IWB ve školách. Z toho důvodu zahrnuje průzkum, příručku s mnoha nápady, ukázkové aktivity vytvořené v softwaru ActivInspire a doplněné o detailní komentář, a na závěr školení, které bylo zorganizováno v Praze. Digitální přílohy jsou nedílnou součástí práce. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), výuka angličtiny, metodika, technologie, ActivInspire, příručkacs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard deals with the phenomenon of interactive whiteboards; their characteristics, installation in schools, possible ways of use and contributions to English lessons. The main aims are to examine the tool from various perspectives, to research the situation of IWBs in the Czech Republic and to provide technical as well as methodological support for teachers of English as a foreign language. The theoretical part summarises facts about interactive whiteboards on the basis of worldwide research and publications, whereas the main body is more teacher-oriented and focuses on the practical aspects of using IWBs at schools. Therefore, it includes a survey, guidelines with many ideas, sample activities created in the software ActiveInspire and accompanied by a detailed commentary, and finally, training for teachers which was organised in Prague. Digital appendices form an inseparable part of the thesis. Key words: interactive whiteboard (IWB), English teaching, methodology, technology, ActivInspire, guidelinesen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectinteraktivní tabule (IWB)cs_CZ
dc.subjectvýuka angličtinycs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.subjecttechnologiecs_CZ
dc.subjectActivInspirecs_CZ
dc.subjectpříručkacs_CZ
dc.subjectinteractive whiteboard (IWB)en_US
dc.subjectEnglish teachingen_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjecttechnologyen_US
dc.subjectActivInspireen_US
dc.subjectguidelinesen_US
dc.titleTeaching English Effectively with an Interactive Whiteboarden_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId132478
dc.title.translatedJak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulícs_CZ
dc.contributor.refereeVít, Radek
dc.identifier.aleph001602741
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - German languageen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - German languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí se zabývá fenoménem interaktivních tabulí; jejich charakteristikou, instalací do škol, možnými způsoby využití a přínosem pro výuku angličtiny. Hlavním cílem je prozkoumat tuto pomůcku z různých úhlů pohledu, zmapovat situaci interaktivních tabulí v České republice a poskytnout technickou i metodickou podporu učitelům angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část shrnuje fakta o interaktivních tabulích na základě celosvětového výzkumu a publikací, zatímco hlavní část je více orientována na učitele a zaměřuje se na praktické aspekty využití IWB ve školách. Z toho důvodu zahrnuje průzkum, příručku s mnoha nápady, ukázkové aktivity vytvořené v softwaru ActivInspire a doplněné o detailní komentář, a na závěr školení, které bylo zorganizováno v Praze. Digitální přílohy jsou nedílnou součástí práce. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), výuka angličtiny, metodika, technologie, ActivInspire, příručkacs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard deals with the phenomenon of interactive whiteboards; their characteristics, installation in schools, possible ways of use and contributions to English lessons. The main aims are to examine the tool from various perspectives, to research the situation of IWBs in the Czech Republic and to provide technical as well as methodological support for teachers of English as a foreign language. The theoretical part summarises facts about interactive whiteboards on the basis of worldwide research and publications, whereas the main body is more teacher-oriented and focuses on the practical aspects of using IWBs at schools. Therefore, it includes a survey, guidelines with many ideas, sample activities created in the software ActiveInspire and accompanied by a detailed commentary, and finally, training for teachers which was organised in Prague. Digital appendices form an inseparable part of the thesis. Key words: interactive whiteboard (IWB), English teaching, methodology, technology, ActivInspire, guidelinesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990016027410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV