Show simple item record

Complex Geographical Tasks Inspired by PISA Research
dc.contributor.advisorŘezníčková, Dana
dc.creatorŠilhánová, Martina
dc.date.accessioned2017-05-16T01:47:42Z
dc.date.available2017-05-16T01:47:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54336
dc.description.abstractDiplomová práce navrhuje soubor tří komplexních geografických úloh s rozdílným tematickým zaměřením, jejichž podoba je inspirována šetřením přírodovědné gramotnosti PISA. Pomocí těchto úloh jsou pak ověřovány vybrané dovednosti a vědomosti žáků. Výzkum sleduje, jak se liší úroveň osvojení vybraných dovedností a vědomostí mezi žáky základních škol a osmiletých gymnázií a mezi chlapci a dívkami těchto škol. Výzkum je doplněn o dotazníkové šetření mezi učiteli testovaných žáků. Do testování bylo zapojeno 196 žáků ze sedmi základních škol a 202 žáků osmiletých gymnázií.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis outlines a set of three complex geographical tasks with different thematic focus inspired by the PISA research of scientific literacy. Using these tasks selected skills and knowledge of students are verified. The research examines how different are levels of mastery of selected skills and knowledge of primary school students and eight-year gymnasium students, and among the boys and girls thereof. This research is complemented by a questionnaire survey among teachers of tested students. In the testing there were involved 196 students from seven primary schools and 202 students of eight-year schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectkomplexní úlohycs_CZ
dc.subjectgeografické dovednostics_CZ
dc.subjectvýzkum PISAcs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectcomplex tasksen_US
dc.subjectgeographical skillsen_US
dc.subjectPISA researchen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.titleKomplexní geografické úlohy inspirované výzkumem PISAcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-16
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId100407
dc.title.translatedComplex Geographical Tasks Inspired by PISA Researchen_US
dc.contributor.refereeMatějček, Tomáš
dc.identifier.aleph001627700
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství geografie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství geografie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce navrhuje soubor tří komplexních geografických úloh s rozdílným tematickým zaměřením, jejichž podoba je inspirována šetřením přírodovědné gramotnosti PISA. Pomocí těchto úloh jsou pak ověřovány vybrané dovednosti a vědomosti žáků. Výzkum sleduje, jak se liší úroveň osvojení vybraných dovedností a vědomostí mezi žáky základních škol a osmiletých gymnázií a mezi chlapci a dívkami těchto škol. Výzkum je doplněn o dotazníkové šetření mezi učiteli testovaných žáků. Do testování bylo zapojeno 196 žáků ze sedmi základních škol a 202 žáků osmiletých gymnázií.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis outlines a set of three complex geographical tasks with different thematic focus inspired by the PISA research of scientific literacy. Using these tasks selected skills and knowledge of students are verified. The research examines how different are levels of mastery of selected skills and knowledge of primary school students and eight-year gymnasium students, and among the boys and girls thereof. This research is complemented by a questionnaire survey among teachers of tested students. In the testing there were involved 196 students from seven primary schools and 202 students of eight-year schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990016277000106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV