Zobrazit minimální záznam

Marketing research of customer satisfaction with service of fitness center Euforie
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorKovaříková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-05-16T00:50:56Z
dc.date.available2017-05-16T00:50:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54134
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami fitness centra Euforie Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami fitness centra Euforie. Zanalyzovat jejich názory, odhalit případné nedostatky ve službách tohoto sportovního zařízení a následně navrhnout opatření, která by vedla k celkovému zlepšení a tím pádem k větší spokojenosti zákazníků. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně osobní a písemné dotazování. S vedením fitness centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že zákazníci fitness centra Euforie jsou s nabízenými službami spokojeni. Na povrch však vyplynulo několik důležitých, problematických bodů, na které by se vedení sportovního zařízení mělo zaměřit, aby dokázalo úspěšně naplnit všechna zákazníkova očekávání. Klíčová slova: marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, dotazníkcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of customer satisfaction with service of fitness center Euforie Objectives: The main aim of this diploma thesis is to find out the level of customer satisfaction with the services of fitness center Euforie. Other step is to analyse their opinions and find potential shortage in fitness center services. Final goal is to suggest different measures that would lead to general improvement and to bigger customer satisfaction. Methods: To obtain data from respondents was used the quantitative research, specifically personal and written polling. With the management of the fitness center were made informal interviews. Results: It was found out from the marketing research that the customers are satisfied with the fitness Euphoria services. On the other hand several important problematic points were discovered that management of fitness center should work on to successfully fulfil all the customer's expectations. Keywords: marketing research, customer satisfaction, service, questionnaireen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami fitness centra Euforiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId122965
dc.title.translatedMarketing research of customer satisfaction with service of fitness center Euforieen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001634958
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami fitness centra Euforie Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami fitness centra Euforie. Zanalyzovat jejich názory, odhalit případné nedostatky ve službách tohoto sportovního zařízení a následně navrhnout opatření, která by vedla k celkovému zlepšení a tím pádem k větší spokojenosti zákazníků. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně osobní a písemné dotazování. S vedením fitness centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že zákazníci fitness centra Euforie jsou s nabízenými službami spokojeni. Na povrch však vyplynulo několik důležitých, problematických bodů, na které by se vedení sportovního zařízení mělo zaměřit, aby dokázalo úspěšně naplnit všechna zákazníkova očekávání. Klíčová slova: marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, dotazníkcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of customer satisfaction with service of fitness center Euforie Objectives: The main aim of this diploma thesis is to find out the level of customer satisfaction with the services of fitness center Euforie. Other step is to analyse their opinions and find potential shortage in fitness center services. Final goal is to suggest different measures that would lead to general improvement and to bigger customer satisfaction. Methods: To obtain data from respondents was used the quantitative research, specifically personal and written polling. With the management of the fitness center were made informal interviews. Results: It was found out from the marketing research that the customers are satisfied with the fitness Euphoria services. On the other hand several important problematic points were discovered that management of fitness center should work on to successfully fulfil all the customer's expectations. Keywords: marketing research, customer satisfaction, service, questionnaireen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016349580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV