Show simple item record

Patients education before cardiac catheterization results and its evaluation
dc.contributor.advisorŠvarcová, Eva
dc.creatorPacková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-16T00:41:49Z
dc.date.available2017-05-16T00:41:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54103
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou edukace u pacientů indikovaných k invazivnímu výkonu srdeční katetrizace. Skládá se z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou překládány základní poznatky vztahující se k výchovně - vzdělávací činnosti ve zdravotnickém prostředí. Dále přehledně prezentuje základní pojmy a problematiku srdeční katetrizace. Stěžejní je empirická část práce, pro kterou byla zvolena metodika jednofázového smíšeného modelu, tj. užití kvalitativních i kvantitativních technik v jediném výzkumném šetření. Sběr se realizoval pomocí polostrukturovaného rozhovoru u pacientů Interní kliniky ÚVN a 1.LF. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření, jež mají reflektovat kvalitu a efekt edukačního procesu. Součástí výzkumné zprávy je i návrh intervencí, které mají přispět ke zvýšení efektivity edukační činnosti zdravotnického personálu oddělení Kardiologie - lůžková část a Intermediální péče Interní kliniky ÚVN a 1. LF.cs_CZ
dc.description.abstractBaccalaureate work deal with problems education in patients indicated to invasive achievement cardiac catheterization. It consists of theoretic and experiential parts. In theoretic parts are translateds basic piece of knowledge incidental educational activity in medical environment. Further list-form of macroinstruction with character achievement cardiac catheterization, inclusive nurse care before and after step. Pivotal is experiential volume of work, for which was elect philosophy uniphase mixed mock - up, i. e. use qualitative also quantitative engineer in just one experimental enquiry. Collection was realized by the help of semi - structured talk in patients hospitalized on internal clinic ÚVN and 1.LF. at the close are present record enquiry, which are bent on quality and effect education of the process.Part of experimental news is also proposal interventions that the have contribute by to increasing effectiveness education activities medical personnel detachment cardiology - sick - bed part and intermediate care internal clinic ÚVN and 1. LF.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 2. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectEdukacecs_CZ
dc.subjectedukační procescs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectselektivní koronografiecs_CZ
dc.subjectsrdeční katetrizacecs_CZ
dc.subjectEducationen_US
dc.subjecteducation processen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectselective coronagraphen_US
dc.subjectcardiac catheterizationen_US
dc.titleEdukační proces u pacientů před srdeční katetrizací a výsledky jeho evaluacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-10
dc.description.departmentDepartment of Nursingen_US
dc.description.departmentÚstav ošetřovatelstvícs_CZ
dc.description.facultySecond Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty2. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId123001
dc.title.translatedPatients education before cardiac catheterization results and its evaluationen_US
dc.contributor.refereeHlaváčová, Marie
dc.identifier.aleph001595415
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Nurse with Expanded Instruction in Paediatric Nursingen_US
thesis.degree.disciplineVšeobecná sestra s rozšířenou výukou v pediatrickém ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs2. lékařská fakulta::Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enSecond Faculty of Medicine::Department of Nursingen_US
uk.faculty-name.cs2. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enSecond Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs2.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVšeobecná sestra s rozšířenou výukou v pediatrickém ošetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Nurse with Expanded Instruction in Paediatric Nursingen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou edukace u pacientů indikovaných k invazivnímu výkonu srdeční katetrizace. Skládá se z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou překládány základní poznatky vztahující se k výchovně - vzdělávací činnosti ve zdravotnickém prostředí. Dále přehledně prezentuje základní pojmy a problematiku srdeční katetrizace. Stěžejní je empirická část práce, pro kterou byla zvolena metodika jednofázového smíšeného modelu, tj. užití kvalitativních i kvantitativních technik v jediném výzkumném šetření. Sběr se realizoval pomocí polostrukturovaného rozhovoru u pacientů Interní kliniky ÚVN a 1.LF. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření, jež mají reflektovat kvalitu a efekt edukačního procesu. Součástí výzkumné zprávy je i návrh intervencí, které mají přispět ke zvýšení efektivity edukační činnosti zdravotnického personálu oddělení Kardiologie - lůžková část a Intermediální péče Interní kliniky ÚVN a 1. LF.cs_CZ
uk.abstract.enBaccalaureate work deal with problems education in patients indicated to invasive achievement cardiac catheterization. It consists of theoretic and experiential parts. In theoretic parts are translateds basic piece of knowledge incidental educational activity in medical environment. Further list-form of macroinstruction with character achievement cardiac catheterization, inclusive nurse care before and after step. Pivotal is experiential volume of work, for which was elect philosophy uniphase mixed mock - up, i. e. use qualitative also quantitative engineer in just one experimental enquiry. Collection was realized by the help of semi - structured talk in patients hospitalized on internal clinic ÚVN and 1.LF. at the close are present record enquiry, which are bent on quality and effect education of the process.Part of experimental news is also proposal interventions that the have contribute by to increasing effectiveness education activities medical personnel detachment cardiology - sick - bed part and intermediate care internal clinic ÚVN and 1. LF.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 2. lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990015954150106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV