Show simple item record

The introduction of the common European currency in the Slovak Republic - the governmental communication campaign
dc.contributor.advisorVykoukal, Jiří
dc.creatorVopěnková, Pavlína
dc.date.accessioned2020-08-19T21:00:20Z
dc.date.available2020-08-19T21:00:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53929
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Zavedení společné evropské měny na Slovensku - vládní komunikační kampaň se zabývá formou politické komunikace vlády Slovenské republiky v čele s premiérem Robertem Ficem směrem k občanům - v souvislosti se zavedením eura k 1. 1. 2009. Práce popisuje a hodnotí jednotlivé nástroje a komunikační aktivity použité PR agenturou v rámci vládní komunikační kampaně, a její následné zacílení na jednotlivé cílové skupiny. Informační kampaň probíhala od počátku roku 2008, přičemž hlavní pozornost je věnována nejintenzivnější části kampaně v druhé polovině roku 2008. Informační kampaň byla již od počátku realizace konfrontována s kritickými hlasy z řad opozice, kterým byl dáván ve slovenských denících, již tradičně sympatizujícími s pravicovými stranami politického spektra, velký prostor. Cílem bakalářské práce je pomocí výsledků pravidelných výzkumů veřejného mínění Slovenského statistického úřadu zhodnotit efektivnost informační kampaně - zda byla komunikační strategie slovenské vlády zvolena vhodně, a zda se podařilo obyvatele státu dostatečně kvalitně informovat o přechodu na euro a vymýtit tak obavy, které byly se změnou měny úzce svázány.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor thesis deals with the communication campaign in the Slovak Republic with regard to the introduction of euro on January 1, 2009. Slovakia government was headed by Prime Minister Robert Fico, the Chairman of the political party SMER-SD, at that time. The governmental communication campaign was led by PR agency and had started at the beginning of 2008. The main attention is paid to the most intense part of the campaign in the second half of the year. The target group of the campaign was the general public, with special focus on vulnerable target groups. The work deals with the individual components of the national communication campaign and describes their progress. From the beginning the campaign has been confronted by critical voices from the opposition and the media. They often pointed to government misconduct and lack of knowledge among the Slovak population. The aim of the work is to assess the effectiveness of information campaign by the result of regular polls Slovak Statistical Office - whether the governmental communication strategy has been chosen appropriately and whether inhabitants of Slovakia were sufficiently informed about the upcoming introduction of euro.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectInformation campaignen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectPR agencyen_US
dc.subjectintroduction of euroen_US
dc.subjecteurozoneen_US
dc.subjectSlovak governmenten_US
dc.subjectInformační kampaňcs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectPR agenturacs_CZ
dc.subjectzavedení euracs_CZ
dc.subjecteurozónacs_CZ
dc.subjectvláda Slovenské republikycs_CZ
dc.titleZavedení společné evropské měny na Slovensku - vládní komunikační kampaňcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-22
dc.description.departmentDepartment of Russian and East European Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId116852
dc.title.translatedThe introduction of the common European currency in the Slovak Republic - the governmental communication campaignen_US
dc.contributor.refereeIrmanová, Eva
dc.identifier.aleph001991219
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineArea Studiesen_US
thesis.degree.disciplineTeritoriální studiacs_CZ
thesis.degree.programMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
thesis.degree.programInternational Area Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Russian and East European Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeritoriální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enArea Studiesen_US
uk.degree-program.csMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
uk.degree-program.enInternational Area Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Zavedení společné evropské měny na Slovensku - vládní komunikační kampaň se zabývá formou politické komunikace vlády Slovenské republiky v čele s premiérem Robertem Ficem směrem k občanům - v souvislosti se zavedením eura k 1. 1. 2009. Práce popisuje a hodnotí jednotlivé nástroje a komunikační aktivity použité PR agenturou v rámci vládní komunikační kampaně, a její následné zacílení na jednotlivé cílové skupiny. Informační kampaň probíhala od počátku roku 2008, přičemž hlavní pozornost je věnována nejintenzivnější části kampaně v druhé polovině roku 2008. Informační kampaň byla již od počátku realizace konfrontována s kritickými hlasy z řad opozice, kterým byl dáván ve slovenských denících, již tradičně sympatizujícími s pravicovými stranami politického spektra, velký prostor. Cílem bakalářské práce je pomocí výsledků pravidelných výzkumů veřejného mínění Slovenského statistického úřadu zhodnotit efektivnost informační kampaně - zda byla komunikační strategie slovenské vlády zvolena vhodně, a zda se podařilo obyvatele státu dostatečně kvalitně informovat o přechodu na euro a vymýtit tak obavy, které byly se změnou měny úzce svázány.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor thesis deals with the communication campaign in the Slovak Republic with regard to the introduction of euro on January 1, 2009. Slovakia government was headed by Prime Minister Robert Fico, the Chairman of the political party SMER-SD, at that time. The governmental communication campaign was led by PR agency and had started at the beginning of 2008. The main attention is paid to the most intense part of the campaign in the second half of the year. The target group of the campaign was the general public, with special focus on vulnerable target groups. The work deals with the individual components of the national communication campaign and describes their progress. From the beginning the campaign has been confronted by critical voices from the opposition and the media. They often pointed to government misconduct and lack of knowledge among the Slovak population. The aim of the work is to assess the effectiveness of information campaign by the result of regular polls Slovak Statistical Office - whether the governmental communication strategy has been chosen appropriately and whether inhabitants of Slovakia were sufficiently informed about the upcoming introduction of euro.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV